הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קליפורניה: פרץ פעמיים לבית שבו גר בעבר – ונורה למוות על ידי הדייר החדש
צעיר בן 28, אשר על פי המשטרה הוא בנו של בעל הנכס לשעבר, פרץ לתוך המבנה יומיים ברציפות. בפעם הראשונה הוא נעצר ושוחרר, ויממה לאחר מכן חזר למקום ונורה

גבר מקליפורניה שפרץ לבית בו גר בעבר, פעמיים בתוך יומיים, נורה ונהרג על ידי הבעלים החדשים של הנכס.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

על פי רשת KCRA, לנין אליזלד בן ה-28, בנו של בעל הבית לשעבר, פרץ לראשונה לנכס, הנמצא בוואלי ספרינג ב-9 באוקטובר. הוא הספיק לברוח לפני שכוחות המשטרה הגיעו למקום, אך הזהיר את הבעלים הנוכחיים כי הוא מתכוון לחזור לביתו, שלדבריו עדיין שייך לו.

זמן קצר לאחר מכן, המשטרה איתרה את אליזלד, והאשימה אותו בהסגת גבול, החזקת מתאמפטמין וונדליזם. כך על פי הדיווחים. עם זאת, הדבר לא הרתיע אותו והוא אף אמר לגורמי אכיפת החוק עצמם כי הוא יחזור לביתו.

אך השופט דחה את בקשת המשטרה להטיל ערבות גדולה על מעצרו בגין האיום שלו, וזאת מאחר שבן ה-28 לא הואשם בפלילים. יממה לאחר מכן, ב-10 לחודש, קצת אחרי חצות – אליזלד הגיע לבית, בעט את הדלת והחל לתקוף שניים מהדיירים, אז אחד מהם ירה למוות באליזלד מתוך הגנה עצמית.

השוטרים שהגיעו למקום פגשו בשני הגברים בחזית הבית, אשר סיפרו לכוחות כי אדם הגיע לדירה, בעט בדלת, תקף אותם – ולכן אחד מהם ירה בו למוות. כוחות הצלה שהוזעקו לזירה קבעו מיידית את מותו של אליזלד.

על פי דו"ח המשטרה, הבעלים החדשים רכשו את הבית לאחרונה באמצעות חברת נדל"ן. הם היו תוך כדי מעבר לנכס החדש, אז גילו שאליזלד פרץ דרך הדלת האחורית.

 

 

 

26% לא
74% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE