הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
צעירה הוגדרה כנעדרת במשך 12 יום - עד שגופתה אותרה בתוך ניידת משטרה
כריסטינה נאנס בת ה-29 נראתה במצלמות האבטחה מסתובבת בחניון מחוץ למטה משטרה, כאשר לפתע היא נכנסה לטנדר להובלת אסירים שכבר לא נמצא בשימוש – ממנו לא הצליחה לצאת

אישה אשר נעדרה במשך 12 יום, נמצאה מתה בניידת להובלת אסירים אשר חנתה בהאנטסוויל, אלבמה. כך דווח ב'וושינגטון פוסט'.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כריסטינה נאנס, גופתה נמצאה בניידת משטרה 

 

המשטרה המקומית פרסמה ביום שישי את פרטי האירוע הידועים עד כה. על פי צילומי המעקב שנאספו במהלך החקירה, כריסטינה נאנס בת ה-29 נראתה ב-25 בספטמבר מסתובבת בחניון מחוץ למטה המשטרה. אז, היא נכנסה לטנדר ישן להובלת אסירים שכבר לא נמצא בשימוש, אשר ניתן להיכנס אליו אך לא ניתן לצאת ממנו מבפנים. על פי הצילומים, נראה כי הייתה תנועה בתוך הרכב עד ה-28 בספטמבר.

עם זאת, מהמשטרה נמסר כי משפחתה של נאנס טענה שהפעם האחרונה שראו אותה הייתה ב-27 בספטמבר. אז, ב-2 באוקטובר, המשפחה הגישה תלונה למשטרה בדבר היעלמותה של הצעירה, וחמישה ימים לאחר מכן גופתה התגלתה, כאשר שוטר חלף על פני הרכב הבחין בה.

השפחה האבלה של נאנס טוענת שהסרטון שפורסם לא מספיק ברור כדי לקבוע שמדובר בה, ואמרו כי הם עדיין מחפשים תשובות. "התאריכים והשעות בסרטונים לא פעלו", טענה האחות של נאנס, וויטני. עורך הדין של המשפחה מסר: אנחנו נגיע לאמת לגבי מה שקרה לכריסטינה. אנחנו מעודדים את משפחתה על ידי תפילות, בעוד הם מתאבלים על האובדן ההרסני הזה".

במסיבת עיתונאים, סגן מפקד המשטרה דווין מקרבר, אמר כי "זוהי סוגיית אחריות מצידנו. זה לא היה צריך לקרות. ועכשיו עלינו להסתכל על זה, ולוודא שזה לא יקרה שוב". עוד הוסיף כי אנשי גורמי אכיפת החוק נכנסים ויוצאים מהאזור בכל זמן במהלך היום, אך אף אחד לא שמע אם נאנס קראה לעזרה.

"מכוניות עוברות, אנשים הולכים ליד הטנדר. אנחנו רק מקווים שהיא הייתה צועקת משהו, כי לצערי, היו הזדמנויות אפשריות לכך שהאירוע הזה לא היה מסתיים בטרגדיה", הוסיף מקרבר.

סיבת מותה של נאנס עדיין לא נקבעה רשמית, והמשטרה וגורמי אכיפת החוק השונים ממשיכים לחקור את האירוע. מנהיג המיעוט של הבית הלבן באלבמה, אנתוני דניאלס, קרא בהצהרה לערוך נתיחה לאחר המוות. "עלינו להבין היטב מה קרה לגברת נאנס, כדי שנוכל למנוע טרגדיות כאלה בעתיד".

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE