הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בית ספר בפלורידה: תלמידים שמתחסנים – מחויבים להישאר בבתיהם 30 יום לאחר כל מנה
מוסד הלימודים שבמיאמי קיבל את ההחלטה ככל הנראה על בסיס תיאוריה הטוענת שהחיסונים מכילים נגיף קורונה חי. "הם המציאו את זה, זה מדע בדיוני"

בית ספר פרטי במיאמי, פלורידה, מחייב את התלמידים אשר קיבלו את החיסון נגד הקורונה, להישאר בבתיהם למשך 30 יום לאחר כל מנה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

"בגלל ההשפעה האפשרית על תלמידים אחרים ועל כל קהילת בית הספר שלנו, תלמידים מחוסנים יצטרכו להישאר בבית במשך 30 יום לאחר החיסון עבור כל מנה או בוסטר שהם מקבלים, ויכולים לחזור לבית הספר לאחר 30 יום כל עוד הם בריאים וללא סימפטומים", נכתב במכתב שנשלח להורים ולתלמידים באקדמיית סנטנר, כך על פי אתר החדשות WSVN.

גורמים מבית הספר אמרו כי חובת ההסגר של בית הספר נקבע מכיוון שהם מאמינים שיש סיכון שתלמידים מחוסנים ידביקו תלמידים לא מחוסנים. "סדרי העדיפויות העיקרי של אקדמיית סנטנר הם רווחת התלמידים ותחושת הביטחון שלהם בסביבה החינוכית שלנו. נמשיך לפעול בהתאם לסדרי עדיפויות אלה. המייל הזה נשלח היום למשפחות התלמידים, בהתבסס על סדרי העדיפויות האלה".

מומחה למחלות זיהומיות שוחח עם אתר החדשות WSVN, וכינה את ההחלטה הייחודית של מוסד הלימודים כ"מדע בדיוני". "מה קורה 30 יום אחרי שהם מתחסנים? על איזה שטויות הם מדברים?", אמרה ד"ר איילין מרטי מהאוניברסיטה הבינלאומית בפלורידה. "מאיפה הם הגיעו לזה? אין שום דבר בהמלצה הזו... הם המציאו את זה. זה מדע בדיוני".

בדף מידע שפורסם על ידי המרכז לבקרת מחלות ומניעתן, ה-CDC ניסה לשבור מיתוס שהתפשט בציבור: "אף אחד מהחיסונים נגד הקורונה אשר מאושרים בארצות הברית אינו מכיל את הנגיף החי שגורם לקורונה. המשמעות היא, שחיסון נגד הקורונה לא יכול לגרום לך לחלות בקורונה".

נוסף על כך, מחקרים רבים הראו שאנשים המחוסנים במלואם פחות מדבקים מאלה שאינם מחוסנים. מה שכן, החיסונים יכולים לגרום לתסמינים כמו חום, טען ה-CDC, אב זה נורמלי וזה סימן "שהגוף בונה הגנה מפני הנגיף".

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE