הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פלורידה: דקר אישה למוות – שנה אחרי ששוחרר מעשרות שנים בכלא בגין רצח
אריק פירסון ריצה 27 שנות מאסר לאחר שב-1993 חנק נערה למוות. כעת, הוא מואשם ברצח של אישה בת 33, שאת גופתה זרק לתעלה מאחורי ביתו

גבר מפלורידה שהורשע ברצח נערה בשנת 1993, הודה שדקר למוות אישה באמצעות מברג שנה לאחר ששוחר מהכלא.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אריק פירסון, סיים 27 שנות מאסר בגין רצח - ודקר אישה למוות (צילום: רשויות פלורידה)

 

אריק פירסון בן ה-54 הואשם ביום שבת ברצח מדרגה ראשונה, כאשר הודה שב-25 בספטמבר הוא דקר ארבע פעמים את אריקה ורדסיה בת ה-33, שגופתה נמצאה בתעלה ליד פורט לודרדייל. כך נמסר מהמשטרה. פירסון לא הואשם רשמית ברצח עד שהתגלו שרדי גופתה.

הרוצח המורשע שוחרר מהכלא בספטמבר שעבר, לאחר שריצה 27 שנות מאסר מתוך גזר דין של 40 שנה, על כך שחנק למוות את קריסטינה וויטקר בת ה-17.

בעקבות הרצח של וויטקר, גורמים רשמיים החלו לדחוף לעונשי מאסר ארוכים יותר ודרשו מהמורשעים לשרת לפחות 85% מגזר הדין שלהם. עם זאת, לא היה ניתן להחיל את החוק החדש רטרואקטיבית על פירסון, שגם הורשע בחיתוך גרונה של אישה בשנת 1985.

 

אריקה ורדסיה בת ה-33, נרצחה על ידי פירסון (צילום: משטרת סאנרייס)

 

"למה האיש הזה ברחובות? למה?", בכתה אמה של אריקה, כרמן ורדיה. "הפעם הוא ישלם. אנחנו לא הולכים לעצור עד שנראה אותו על כיסא חשמלי".

השטרה קישרה את פירסון להיעלמותה של ורדסיה, לאחר שחברים של האישה אמרו שראו אותה לאחרונה בחנות סנדוויצ'ים עם גבר "מזוהם" שהזדהה כרוצח. "השתגעתי מזה", אמרה האם כרמן. "סיפרתי למשטרה שבתי נראתה עם רוצח. ואז התחילו לחפש אותה, אבל זה היה מאוחר מידי".

בהמשך החקירה, המשטרה מצאה דם במשאית של פירסון, וחברה שלו סיפרה לרשויות החוק כי המשוחרר הטרי הסתכל על תעלה שמאחורי ביתם ואמר: "לעזאזל, הכלבה הזאת מסריחה".

 

72% לא
28% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE