הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הרוג ושבעה פצועים, אחד אנוש, באירוע ירי באוניברסיטה בלואיזיאנה
קצת אחרי השעה 1 לפנות בוקר, חמוש פתח באש לעבר קבוצת צעירים שחגגו במקום. זהות היורה עדיין אינה ידועה. זאת, פחות משבוע לאחר אירוע ירי באותו המקום

אדם אחד נהרג ושבעה נפצעו לאחר שחמוש פתח באש לעברם באוניברסיטת גרמלינג סטייס בלואיזיאנה ביום ראשון לפנות בוקר – זאת ימים בודדים לאחר אירוע ירי נוסף שיארע באותו המקום.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אוניברסיטת גרמלינג סטייס בלואיזיאנה (צילום: פייסבוק)

 

כאמור, צעיר אחד נהרג, אחר מאושפז במצב אנוש ושישה נוספים מטופלים עם פצעים שאינם מסכני חיים – כך אמר מייקל רייכארד, מפקד משטרת לואיזיאנה, שציין כי רק אחד מהנפגעים היה סטודנט. זהותם של כל הנפגעים אינה ידועה.

"בשלב זה אין לנו מידע על החשוד בביצוע הירי. החוקרים שלנו עושים את כל מה שהם יכולים", אמר רייכארד, והוסיף כי המניע גם אינו ידוע.

האירוע החל בסביבות השעה 1:15 לפנות בוקר, כאשר צעירים רבים התקהלו בקמפוס במסגרת אירוע 'השיבה הביתה', אז קולות ירי רבים נשמעו. אמרה טישה ארנולד, דובר המוסד האקדמי. לדבריה, הצעיר שמת רק נרשם לאוניברסיטה ועדיין לא היה סטודנט. בעקבות האירוע, האונ' ביטלה את כל חגיגות 'השיבה הביתה' ואת השיעורים ביום שני ושלישי. כמו כן, הוצעו שירותי ייעוץ לתלמידים ולצוות.

הירי אירע בסמוך לחדר האוכל, בו הצעירים הכינו ארוחות בוקר, סיפר נשיא האוניברסיטה ריק גאלוט. אך על פי רייכארד, לא נראה שהתקרית קשורה לאירוע, מאחר והירי "היה במרחק של 100 מטרים מהמקום שבו זה קרה".

עוד הוסיף נשיא המוסד האקדמי כי הגישה לקמפוס תוגבל. "נודיע על תוכנית להגביל עוד יותר את פעילות הקמפוס החוץ לימודי, ואת הגישה ללא סטודנטים לקמפוס", אמר.

לדברי ושל גאלוט, שהוא בעצמו בוגר האוניברסיטה בצפון מזרח לואיזיאנה, אמר כי כל הגורמים פועלים כדי לוודא שהסטודנטים בטוחים. "אף אחד לא מודאג יותר ממני כרגע. התלמידים שלנו מגיעים לכאן כדי לרכוש השכלה, ולעיתים קרובות מדי, גורמים מבחוץ מעמידים את החיים בסכנה".

כזכור, ב-13 באוקטובר שני אנשים שאינם סטודנטים באוניברסיטה פתחו באש אחד לעבר השני קצת לאחר השעה 1:00 לפנות בוקר, מה שהביא למותו של אחד ופציעתו של האחר. גם שני סטודנטים נפצעו בתקרית, והם קיבלו טיפול רפואי לפצעים שאינם מסכנים חיים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE