הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בלי תרופות: כך תוכלו לחזק את המערכת החיסונית באמצעות תזונה נכונה
החורף הולך ומתקרב, נגיף הקורונה עדיין קיים, וזה הזמן להכיר את המאכלים אשר יעזרו לכם לחזק את המערכת החיסונית שלכם, ולהתכונן לעונה הקרה

בחורף הקרוב אין ספק שכולנו ננסה להימנע ממחלות, גם אם מדובר על "סתם" שפעת, זאת לאור נגיף הקורונה אשר עדיין נוכח בכל חלקי העולם. החדשות הטובות הן שאין צורך למהר לבית המרקחת על מנת לקנות כמות גדושה של כדורים. כל מה שצריך לעשות הוא להכיר את המאכלים הנכונים, אשר יעזרו לנו לחזק ולשפר את המערכת החיסונית.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


נבט חיטה

מאכל זה עשיר בחומרים מזינים, נוגדי חמצון, אבץ, וויטמינים ועוד מגוון רחב של יתרונות בריאותיים. כמו כן, נבט חיטה מספק לגופנו כמות טובה של חלבונים, שומן בריא, וסיבים, וכמובן, היתרון המהותי שלו הוא בכך שהוא מחזק את המערכת החיסונית.

פטריות שמפיניון

פטריה מסוג זה מכילה כמות גבוהה של סלניום, אשר מחסור מחומר זה בגוף יכול להוביל לתחלואה ולמחלת השפעת להיות קשה וארוכה יותר. כמו כן, פטריות שמפניון מכילות גם ניאצין וריבופלבין, שהם למעשה ויטמנים ייחודים אשר מסייעים לפעילות התקינה של המערכת החיסונית. 

יוגורט דל שומן

מאכל זה מכיל היצע אדיר ונהדר של חיידקים פרוביוטיים, שהם למעשה חיידקים חיובים ויעילים אשר עוזרים לגוף שלנו, או יותר נכון, למערכת החיסונית שלנו, לתפקד חזק יותר וטוב יותר. כמו כן, היוגורט משפר את הפעילות של מערכת העיכול.  

תרד

התרד מכיל חומרים מזינים וטובים כגון חומצה פולית, סיבים, נוגדי חמצון, ויטמינים, ועוד. החומצה עוזרת לגוף לייצר תאים חדשים ולתקן פגמים שונים בדנ"א. את התרד ניתן לאכול מבושל, וגם טרי. 

שום

על מנת לזכות ביתרונות הרבים של השום חשוב כי תאכלו אותו בצורתו הטבעית. כלומר, לא אבקות שום, שום גבישי וכדומה. השום עוזר לגוף להיפטר מזיהומים שונים, ולהילחם בחיידקים, נגיפים ומחלות. יתרון נוסף של השום הוא בכך שהוא מסייע בהפחתת רמת הכולסטרול בדם.

ג'ינג'ר

שורש זה הינו מקור נהדר וטוב לנוגדי חמצון, ניתן להוסיף אותו לכוס התה, תבשילים ומוקפצים. כמובן שמומלץ לצורך את הג'ינג'ר בצורתו הטבעית, ולא כתוסף, או כמוסות. 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE