הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אנג'לינה ג'ולי הגיעה עם ילדיה לבכורת הסרט החדש בכיכובה, אך ילדה אחת הצליחה למשוך את כל תשומת הלב
בתה של השחקנית ההוליוודית, זהרה, אשר הגיע לצד אימה ואחיה לבכורת הסרט החדש בכיכובה של ג'ולי, הצליחה לגנוב את ההצגה כשהיא לובשת את שמלת האוסקר של אנג'לינה משנת 2014

לבכורת הסרט החדש בכיכובה "הנצחיים" הגיעה השחקנית ההוליוודית אנג'לינה ג'ולי יחד ילדיה (חמישה מתוך כל השישה). אך מי שהצליחה לגנוב את כל ההצגה הייתה דווקא בתה של השחקנית, זהרה בת ה-16, כאשר לבשה את שמלת האוסקר של אימה. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לצד ג'ולי וזהרה, עמדו שאר הילדים, שילה בת ה-15, מדוקס בן ה-20, והתאומים ויוויאן ונוקס בני ה-13. המשפחה נראתה נוצצת ומאושרת, אך כאמור, זהרה היא זו שהצליחה למשוך את כל תשומת הלב, הן של הנוכחים והן של הצלמים במקום. 

סרטה החדש של ג'ולי הינו הראשון מזה כמה שנים, כאשר בשנים האחרונות החליטה השחקנית להתרחק מאור הזרקורים ולהשקיע את רוב זמנה בפעילות הומניטרית. כמובן שגם הליך הגירושים המורכב והתקשורתי שמתנהל בינה לבין השחקן בראד פיט גוזל מהשחקנית לא מעט שעות ואנרגיה. 

אגב, מי שבלט בהיעדרו הוא לא רק בנה השישי של השחקנית, אלא גם האקס המיתולוגי שלה ובעלה הראשון, ג'וני לי מילר, אשר בחודשים האחרונים השניים נצפים מבלים יחד במקומות שונים, מה שהצליח לעורר לא מעט סקרנות מצד המעריצים ואף שמועות בנוגע לקאמבק אפשרי בין השניים. 

40% לא
60% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE