הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אח מטקסס הורשע ברצח ארבעה גברים – להם הזריק אוויר לעורקים
מכתב האישום עולה כי וויליאס דיוויס בן ה-37 הביא למותם של ארבעה בני אדם שהתאוששו מניתוח לב. התביעה תבקש עונש מוות: "אהב להרוג אנשים"

אח מטקסס הורשע ברצח של ארבעה מטופלים בבית חולים במזרח המדינה, והתובעים יבקשו עונש מוות נגדו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


וויליאם דיוויס, הורשע ברצח ארבעה גברים (צילום: איי.פי)

 

חבר המושבעים של מחוז סמית' התבלט אתמול (שלישי) במשך כשעה לפני שהרשיע את וויליאם ג'ורג' דיוויס, בן 37 מהלסוויל. היום, רביעי, בית המשפט צפוי להכריז מהו גזר הדין – כאשר כאמור, התובעים מבקשים עונש מוות.

דיוויס, שעבר כאח בבית החולים כריסטוס טריניטי בטיילר, הואשם כי רצח ארבעה גברים שרק החלימו מניתוח לב, על ידי הזרקת אוויר לעורקים שלהם, זאת בשנים 2017 ו-2018. ארבעת הגברים הם ג'ון לאפרטי, רונלד קלארק, כריסטופר גרינווי וגוזף קאלינה, – כאשר דיוויד היה האח היחיד בתפקיד כאשר כולם מתו.

כל ארבעת הגברים היו במצב יציב כאשר יצאו מהניתוח, נטען בתביעה, אך לאחר מכן הם סבלו מבעיות נוירולוגיות בלתי מוסברות. הם חוו מתסמינים דמויי שבץ, ועל פי בדיקות CT עלה כי לארבעה היו רווחים עורקיים חריגים במוחם.

הסנגור של דיוויד, פיליפ הייז, אמר כי האח פשוט היה במקום הלא נכון ובזמן הלא נכון. לטענתו, ישנן בעיות רבות בבית החולים ודיוויס הוא רק שעיר לעזאזל, שהוגש נגדו כתב אישום מכיוון שהוא היה שם כאשר מקרי המוות התרחשו.

 

וויליאם דייוויס במשפטו (צילום: איי.פי)

 

מנגד, התובע כריס גיטווד, אמר במהלך סגירת הטיעונים כי דיוויס "אהב להרוג אנשים". התובע ג'ייקוב פוטמן הדגיש כי בית החולים לא שינה אף אחד מהנהלים שלו, ולא היו שם אירועים דומים מאז שדיוויס עזב.

במהלך המשפט, ד"ר וויליאם יארברו, רופא ריאות ופרופסור לרפואה פנימית באזור דאלאס, הסביר בפני חבר המושבעים כיצד הזרקת אוויר למערכת העורכים של המוח גורמת לפגיעה מוחית בלתי הפיכה ומוות. לדבריו, הוא הצליח לקבוע שיש אוויר במערכת העורקים במוחם של הקורבנות כאשר צפה בסריקות המוח – דבר שלטענתו, הוא מעולם לא חזה בעשרות שנים שלו בתחום הרפואה.

הד"ר שלל בעיות בלחץ הדם או כל גורם מוות אחר מלבד הזרקת אוויר, אומר שזה בוודאי קרה לאחר הניתוחים – כי הסיבוכים התרחשו בזמן שהחולים התאוששו.

4% לא
96% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE