הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
גל גדות באירוע הנשים החזקות בהוליווד: "אני מעריצה נשים שמסורות גם לקריירה וגם לחיי משפחה"
הוונדר וומן הישראלית הגיעה לאחרונה לערב חגיגי ונוצץ לכבוד הנשים החזקות בהוליווד והייתה אחת מארוחות הכבוד המרכזיות. בנאומה, גדות דיברה על תדמית הדיווה אשר נשים רבות בתעשייה רודפות אחריה, ולא שכחה לפרגן לקהל הנשי

גל גדות היא כבר מזמן לא רק שחקנית וכוכבת וונדר וומן, אלא אחת הנשים המוערכות ביותר בתעשייה וברחבי העולם. בדיוק בגלל זה, אין זה מפתיע שגדות הגיעה לאחרונה לאירוע מיוחד המבקש להוקיר את הנשים החזקות בהוליווד, ומיד הפכה לכוכבת הכי מסקרנת בין הנוכחים.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


גדות לא ביזבזה זמן וכבר בתחילת הנאום שלה דיברה על תדמית הדיווה הקיימת בתעשייה, הן מצד הנשים והן מצד הגברים. "כולנו שומעים כל הזמן סיפורים על דיוות. אבל אני חייבת לומר שאני מעולם לא פגשתי מישהי כזו. אני חושבת שמדובר ביצור מיתולוגי. כל הנשים שהכרתי לאורך הדרך ועבדתי אותן, החל נשות הפקה ועד שחקניות, כולן עבדו כל-כך קשה", סיפרה.

עוד הוסיפה ואמרה כי הנשים שהכירה בתעשייה היו מקצועיות, נחושות, והתמקדו בלעשות את עבודתן על הצד הטוב ביותר. "עובר הרבה מאוד נשים סט הצילומים הינו רק החלק הראשון של היום, אחרי זה הן אמהות ומטפלות. זה דורש המון כוח, אנרגיה ודרייב", אמרה גדות.

"אנחנו דוחפות את עצמנו קדימה כל הזמן, אנחנו מובילות. אני מעריצה נשים שמסורות גם לקריירה שלהן וגם לחיי המשפחה. אנחנו באמת מדהימות, עד כדי כך שבקושי יש לנו זמן לעצמנו. מה שאני בעצם מנסה להגיד הוא שהרבה פעמים אנחנו מרגישות שאסור לשחרר. חשוב לא לקחת שום דבר כמובן מאליו", סיכמה וונדר וומן.

כוכבות נוספות אשר הצליחו למשוך לא מעט תשומת לב במהלך האירוע היו ריטה מורנו, האלי ברי, ג'ניפר הדסון, וג'ודי קומר. האירוע המדובר ציין 27 שנים להיווסדו, כאשר בשנה שעברה לא התקיים בעקבות נגיף הקורונה. דרך אגב, היו גם מי שהבריזו מהאירוע, ביניהן השחקנית אנג'לינה ג'ולי, לורן רדיגלוף, סלמה הייק, ועוד. הסיבה? חשש שנחשפו יום קודם לכן לחולה מאומת. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE