הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מקורב לסקוט דיסיק חושף: "הוא מאבד את דעתו, מצבו מחמיר"
נראה כי האקס המיתולוגי של קורטני קרדשיאן מתקשה לקבל את הצעת הנישואין שקיבלה לאחרונה מבן זוגה בחודשים האחרונים, המוזיקאי טראוויס ברקר. מקורב לדיסיק חושף כי מצבו הנפשי לא בשיאו, ולמעשה נראה כי הוא לגמרי בדיכאון בעקבות הבשורה

לפני שתי יממות בלבד, קיבלה כוכבת הטראש קורטני קרדשיאן הצעת נישואין מרגשת במיוחד מבן זוגה בחודשים האחרונים, טראוויס ברקר. אחיותה של קורטני, ומיליוני המעריצים היו נרגישים ושמחים במיוחד עבור הכוכבת, אך דמות אחת לא הצליחה לפרגן. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מדובר איך לא, על האקס המיתולוגי של קורטני ואב ילדיה, סקוט דיסיק, אשר לפי מקורבים, לקח את הבשורה המרגשת קשה במיוחד. "סקוט משתגע לגמרי, המצב שלו מחמיר מיום ליום. הוא לא מסוגל להכיל את הבשורה, לשמוח בשביל קורטני, או לדבר איתה", סיפר מקורב. 

עוד הוסיף ואמר כי סקוט אמנם ידע כי ההצעה בדרך, כאשר האחיות של קורטני דאגו להכין אותו לכך, ובכל זאת, נראה כי דיסיק לא מצליח להתגבר. "הוא ממש בדיכאון, אבל הוא תמיד ימשיך לדאוג לקורטני ולילדים המשותפים שלהם, אף אחת לא תשתווה לקורטני עבורו, בסופו של דבר", סיכם.

כזכור, דיסיק לא עשה מאמץ גדול במיוחד להסתיר את הקושי שלו מול מערכת היחסים של קורטני וטראוויס, כאשר בספטמבר האחרון פנה סקוט לאקס של קורטני, יונאס, לאחר שתמונות פפראצי פרובוקטיביות במיוחד של השניים דלפו לרשת, במטרה לקבל מעט הבנה מצידו.

אך יונאס לא הגיב באמפתיה ואפילו בחר לשתף את ההודעה של סקוט ברשת החברתית, מה שהצליח לעורר סערה גדולה ברחבי הרשת, ולגרור לא מעט תגובות קשות וביקורתיות לכיוונו של דיסיק. זמן קצר לאחר מכן, שיתף מקורב לשניים כי סקוט מתחרט על מערכת היחסים שלו עם קורטני ועל כך שלא שרדה את מבחן הזמן. 

כזכור, קורטני וסקוט הכירו אי שם בשנת 2005, והביאו לעולם שלושה ילדים משותפים, מייסון בן ה-11, פנלופה בת ה-9 וריין בן ה-6. השניים מעולם לא נישאו באופן רשמי, אך היו יחד עד שנת 2016, זאת לאחר לא מעט קשיים ורבים תקשורתיים, והרבה מאוד פרידות. 

65% לא
35% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE