הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
גווינת פאלטרו חושפת: "אני עובדת על לקבל את השינויים שהגוף שלי עובר"
השחקנית, אשר מתחילה בקרוב את העשור החמישי לחייה, חשפה לאחרונה בראיון אישי ומיוחד כי היא עושה לא מעט מאמצים על מנת לקבל את גופה כפי שהוא, ואת השינויים שהגיל מביא עימו

"אני עובדת קשה בשביל לקבל את הגוף שלי, לחבק את ההזדקנות ולהילחם בדמוי גוף", סיפרה לאחרונה השחקנית, אשר מתקרבת לעשור החמישי של חייה. כזכור, ביום ההולדת האחרון שלה, פרסמה פאלטרו תמונת עירום שלה, במטרה לעודד דימוי גוף חיובי ברשתות החברתיות.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"לצערי, כולנו בוחנים ומסתכלים על עצמנו בעיניים ביקורתיות כל הזמן. אשמח להיות במקום בו אני מקבלת את עצמי יותר, פחות שיפוטיות ויותר אהבה עצמית. לזכור ולהבין שהגיל עושה את שלו, ואין מה לעשות עם זה", סיפרה השחקנית. 

כזכור, פאלטרו חולקת שני ילדים עם הזמר כריס מרטין, אפל בת ה-17 ומוזס בן ה-15. עוד סיפרה כי השינויים בגופה התחילו כבר לאחר ההריון הראשון. "סיימתי אז את שנות העשרים של חיי, ושאלתי את עצמי כיצד אני יכולה להשלים עם הגוף שלי כפי שהוא?", סיפרה בגילוי לב.

חלק מהמסע של השחקנית לקבל את עצמה ולהכיר את עצמה טוב יותר בא לידי ביטוי בסדרת הנטפליקס שלה, שם היא חוקרת נושאים מהותיים ורגישים כגון אהבה, סקס, דימוי גוף, ועוד. "מבחינתי, כשאני עוברת את התהליך הזה של הקבלה העצמית, של ההזדקנות, אני מבינה שהפוקוס שלי צריך להיות על בריאות, תזונה, מדיטציה", אמרה.

לבסוף סיכמה במסר אופטימי ואמרה כי על אף השינויים שהגיל מביא עימו, לא הייתה רוצה לחזור לשנות העשרים שלה. "לא הייתי רוצה לחזור גם לגיל שלושים. היום אני מכירה את עצמי טוב יותר, אוהבת את עצמי, ובעיקר אסירת תודה על כל החוכמה שהגיל מביא איתו". 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE