הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פניית פרסה בסאות'ווסט: עובדים שאינם מחוסנים לא יוצאו לחל"ת
שבועות ספורים לאחר שענקית הלואו-קוסט הודיעה שהיא תיאלץ להוציא עובדים שמסרבים להתחסן לחופשה ללא תשלום, השבוע החברה חזרה בה מן ההודעה והבהירה שעובדים שלא יקבלו פטור מהמדיניות "יקבלו את כל הזמן הנדרש על מנת להתחסן"

עובדי סאות'ווסט איירליינס שאינם מחוסנים ושלא קיבלו פטור מהמדיניות של חברת התעופה לא יוצאו לחופשה ללא תשלום, כך על פי ברנדי קינג, דוברת ענקית הלואו-קוסט מטקסס.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


דלפקי סאות'ווסט איירליינס בבולטימור, בשבוע שעבר (צילום: Getty Images)

 

כזכור, מוקדם יותר החודש סאות'ווסט הצטרפה למרבית חברות התעופה בארה"ב והודיעה שתחייב את את כל 54 אלף העובדים בארצות הברית להוכיח שהם מחוסנים 'באופן מלא' עד ה-8 בדצמבר.

בזמנו, חברת התעופה הסבירה שהיא נאלצת להורות על חובת חיסונים לעובדיה לאור המדיניות של ממשלת ארצות הברית, במסגרתה כל מי שעובד עם הממשל הפדרלי נדרש לוודא שכלל עובדיו מחוסנים. מעבר לכך שסאות'ווסט חתמה על חוזה עם רשות הדואר (גוף פדרלי), ענקית הלואו-קוסט גם נמצאת בכוננות להטסת חיילי צבא ארה"ב.

כמו כן, בסאות'ווסט הסבירו שעובדים שאינם מחוסנים 'באופן מלא' (מי שקיבל את זריקת החיסון האחרונה לפני שבועיים או יותר) עד הדדליין שהוצב, יוצאו לחופשה ללא תשלום.

כעת, דוברת החברה מסרה כי כלל העובדים יידרשו להוכיח שהם מחוסנים, או לחילופין להגיש בקשה לקבל פטור מהמדיניות, עד ה-24 בנובמבר. עם זאת, אותם עובדים שיגישו בקשה לקבלת פטור יוכלו להמשיך במקום עבודתם במידה שהבקשה טרם אושרה.

"אנחנו אומנם מתכוונים לאשר כל בקשה לגיטימית לקבלת פטור מהמדיניות, אך גם במידה שהבקשה לא תאושר, ניתן לעובד מספיק זמן כדי להתחסן באופן מלא, תוך כדי שהוא ממשיך בעבודתו במסגרת מגבלות כגון חבישת מסכות", הסבירה הדוברת קינג.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE