הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טראמפ הכריז כי הוא משיק חברת מדיה חדשה – שתכלול רשת חברתית
גרסת בטא של TMTG תתחיל לפעול בחודש הבא, ולפי ההצהרה של הנשיא לשעבר מטרתה ליצור פלטפורמה "המעודדת שיחה גלובלית פתוחה, חופשית וכנה מבלי להפלות אידיאולוגיות פוליטיות"

הנשיא לשעבר דונלד טראמפ הכריז היום (רביעי) כי הוא משיק חברת מדיה חדשה – עם פלטפורמת מדיה חברתית שתתחיל לעבוד כבר בחודש הבא.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


דונלד טראמפ משיק חברת מדיה משלו (צילום: Getty Images)

 

שם החברה של הנשיא ה-45 תקרא "קבוצת מדיה וטכנולוגיה של טראמפ" – TMTG, ובהצהרה נמסר כי המשימה שלה היא "ליצור יריב לקונסורציום התקשורת התקשורת הליברלית והלילחם נגד חברות 'ביג טק' בעמק הסיליקון, שהשתמשו בכוחן החד צדדי כדי להשתיק קולות מנוגדים באמריקה".

הפרויקט הראשון של החברה החדשה הוא הרשת החברתית שלה – TRUTH Social, שאמורה להשיק גרסת בטא עבור "אורחים מוזמנים" כבר בחודש הבא, וצפויה לעלות לרשת ברחבי ארצות הברית בשלושת החודשים הראשונים של 2022. דף אינטרנט אשר מזמין אנשים להירשם להיות חלק מההשקה, מתאר את הפלטפורמה כ"'אוהל גדול' של אמריקה המעודדת שיחה גלובלית פתוחה, חופשית וכנה מבלי להפלות אידיאולוגיות פוליטיות".

"אנחנו חיים בעולם שבו יש לטליבאן נוכחות עצומה בטוויטר, אך הנשיא האמריקני האהוב עליך הושתק. זה לא מתקבל על הדעת", אמר טראמפ בהצהרה המלווה את ההודעה על חברת המדיה החדשה שלו. "אני נרגש לשלוח בקרוב מאוד את האמת הראשונה שלי ב-TRUTH Social".

 

חברת המדיה תכלול פלפורמת רשת חברתית חדשה (צילום: Getty Images)

 

עוד הוסיף הנשיא לשעבר כי "TMTG נוסדה במטרה לתת קול לכולם. אני נרגש להתחיל בקרוב לשתף את מחשבותיי ב-TRUTH Social, ולהילחם נגד הביג טק. כולם שואלים אותי מדוע מישהו אל עומד מול הביג טק? טוב, אנחנו נעשה את זה בקרוב!".

החברה גם רמזה על יצירת פלטפורמת וידאו, סגנון יוטיוב, המבוסס על מנויים, TMTG+, שלדבריו יכלול תכני בידור, חדשות, פודקאסטים ועוד. את הפלטפורמות מוביל סקוט סנט, מפיק בכיר ותיק של תוכניות ריאליטי כמו America’s Got Talent.

כבר תקופה ארוכה ישנן ספקולציות כי טראמפ ינסה להיכנס למלחמה אל מול התקשורת הממסדית לאחר שיעזוב את הבית הלבן. לאחר שהוא הוסר מפייסבוק וטוויטר בעקבות המהומות בקפיטול ב-6 בינואר, ההשערות כי יפעל נגד התקשורת גברו.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE