הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הבית הלבן משיק תכנית לחסן "במהירות" 28 מיליון ילדים בגילאי 5-11 לקורונה
עוד טרם התקבל האישור הרשמי מה-FDA אשר עומד להתכנס לדון סופית באישור חיסון פייזר לילדים ב-26 באוקטובר הבית הלבן כבר הודיע על השקת קמפיין פרסומי מיוחד לעודד רופאי ילדים ,הורים, ומוסדות חינוכיים להעניק את החיסון לילדים ברחבי ארה"ב, הממשל כבר הזמין 65 מיליוני חיסונים

ממשל ביידן חשף ביום רביעי את תוכניתו לחסן "מהר" כ-28 מיליון ילדים בגילאי 5-11, בעוד ההמתנה לאישור ממינהל המזון והתרופות (FDA) נמשכת.

הזריקה תהיה זמינה אצל רופאי ילדים, בתי מרקחת מקומיים ואולי אפילו בבתי ספר, על פי הבית הלבן, שמצפה לאישור ה-FDA לצילום פייזר לילדים.

הרגולטורים הפדרליים ייפגשו בשבועיים הקרובים כדי לשקול את היתרונות של מתן זריקות לילדים, לאחר מחקרים ממושכים שנועדו להבטיח את בטיחות החיסונים.

תוך שעות מרגע האישור הפורמלי, הצפוי לאחר פגישת הייעוץ של המרכז לבקרת מחלות ומניעתן, שתוכננה ל-2-3 בנובמבר, יתחילו המנות להישלח לספקים בכל רחבי הארץ, יחד עם מחטים קטנים יותר הדרושות להזרקת ילדים צעירים, ותוך מספר ימים יגיעו לזרועות הילדים בקנה מידה רחב לפי סוכנות הידיעות AP.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: זירוהדג')

על פי ההודעה, הבית הלבן השיג מספיק חומר כדי לספק יותר מ-25,000 מנות לרופאי ילדים שכבר נרשמו למתן החיסון, בעוד שלמדינה יש כעת מספיק חיסוני פייזר כדי להזריק כ-28 מיליון ילדים שעשויים בקרוב להיות זכאיים, כלומר זו לא תהיה השקה איטית כמו שראינו לפני 10 חודשים כאשר מינונים ובעיות קיבולת גרמו לכך שמבוגרים נאלצו לחכות.

בינתיים, הבית הלבן משיק קמפיין 'פרסומי' כדי לשכנע הורים וילדים שהחיסון בטוח ויעיל.  על פי הדיווח באתר זירוהדג' "הממשל מאמין ששליחים מהימנים - אנשי חינוך, רופאים ומנהיגי קהילה - יהיו חיוניים לעידוד החיסונים".

"COVID שיבש את חיי ילדינו. הקשה על הלימודים, שיבש את היכולת שלהם לראות חברים ובני משפחה, גרם לספורט הנוער להיות מאתגר יותר", אמר המנתח הכללי ד"ר וויווק מורטי בהודעה לרשת NBC.

"אם נחסן את הילדים, יש סיכוי להגן עליהם, אבל גם להחזיר את כל הפעילויות החשובות לשגרה". לדברי מורטי, הממשל עוזב את שאלת מנדטי החירום לפקידי בית ספר, ומדינה מקומיים.

"אלה החלטות הנוגעות לדרישות בית הספר, המתקבלות על ידי מחוזות ומדינות", אמר.

"כבר ראית כמה מחוזות ומדינות מדברים על דרישות חיסונים לילדים. ואני חושב שזה דבר הגיוני לשקול כדי לקבל את שיעורי החיסונים הגבוהים. וזה גם תואם את מה שעשינו עבור חיסוני ילדות אחרים, כמו חצבת, חזרת, ופוליו".

בינתיים ממשלת ארה"ב רכשה 65 מיליון מנות של זריקת פייזר לילדים - שצפויות להכיל כשליש מהמינון למבוגרים ולמתבגרים.

הוועדה המייעצת העצמאית של ה-FDA תתכנס ב-26 באוקטובר כדי לשקול לאשר את זריקת פייזר לילדים בגילאי 5-11.

בראש ובראשונה, ראש ה- CDC, רושל וולנסקי, אומרת כי הסוכנות שלה עדיין תמליץ לילדים לחבוש מסכות בבתי הספר גם לאחר אישור החיסון לילדים.

 

1% לא
99% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE