הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שריף בפלורידה על העלייה במקרי הרצח: "פשוט תירגעו ותשתו 7up"
כמות הנרצחים במחוז פולק כבר חצה את המספר מהשנה שעברה, והשריף איבד את הסבלנות: "תפסיקו לרצוח את החברים והמשפחה שלכם. אני יודע שזה רעיון חדש עבור אנשים מסוימים"

המחצית השנייה של שנת 2021 במחוז פולק שבפלורידה מתאפיינת בעלייה גדולה בשיעורי הרצח, ובתגובה לכך לשריף היה מסר מעניין לתושבים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שיעור הרציחות במחוז פולק בפלורידה הולך וגדל (צילום: Shutterstock)

 

"פשוט תירגעו, תשתו 7up, תאכלו MoonPie, ותפסיקו לרצוח אנשים", אמר השריף גריידי ג'אדי ביום שלישי.

על פי אתר WLFA, 34 בני אדם נהרגו במחצית השנייה של השנה הנוכחית, במעשי רצח מדרגה ראשונה ושנייה, ואירועי ירי עם שוטרים. מתוך הנתונים הללו, 27 בני אדם נרצחו, כאשר 23 מהם מאז חודש יוני.

"על מה כל זה? פשוט תירגעו. תפסיקו לרצוח את החברים שלכם ואת המשפחה שלכם", המשיך ג'אדי. "אני יודע שזה רעיון חדש עבור אנשים מסוימים. שיעור הרצח שלנו עולה בעוד ששיעור הפשיעה הכולל שלנו יורד. אבל אנחנו רואים את הכעס אפילו בבקשות לשירותים בסיסיים".

 

 

בספטמבר, למשל, חייל לשעבר בחיל הים האמריקני ירה והרג ארבעה אנשים זרים ותינוקת בביתם. מאוחר יותר באותו החודש, גבר מפנסילבניה שעבד במשרד של תאגיד סופרמרקטים במחוז פולק, התפרע והרג שלושה מחבריו לעבודה.

במשרד השריף במחוז פולק מציינים כי מספר מקרי הרצח בשנת 2021 תואם כיום את המספר הכולל משנת 2020. בשנה שלפני ובשנת 2018, נהרגו 19 ו-27 בני אדם, בהתאמה.

כמו כן, על פי משטרת סיינט פיטרסברג שבמחוז פינאלאס, ישנה תופעה דומה – ירידה משמעותית בפשיעה הכוללת, אך עלייה של 140% במקרי הרציחות. בעיר נרשמו 15 מקרי רצח בשנה שעברה, לעומת 27 רציחות בשנת 2021 – נכון ל-6 באוקטובר. "עלייה מסוג זה מוכיחה שסיינט פטרסבורג אינה חסינה בפני אתגרי העוני והגזענות במדינה הזו", אמר הכומר קנת אירבי בהצהרה משותפת עם בכירים מהמשטרה המקומית.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE