הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניו יורק: מנהל ביה"ס יסודי המואשם בהתעללויות מיניות במשך 17 שנים – שוחרר מהכלא בערבות
המנהל לשעבר, קירק אשטון, יצא ממאסר לאחר ששולמה עבורו ערבות בסך 100 אלף דולר, וזאת על אף מספר אישומים של פגיעות מיניות רבות

מנהל לשעבר של בית ספר יסודי, אשר נעצר בגין תלונות רבות להתעללות מינית בתלמידים, שוחרר מהכלא ביום רביעי על ידי תשלום ערבות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קירק אשטון, מנהל לשעבר שהואשם במספר התעללויות מיניות (צילום: משטרת ניו יורק)

 

קירק אשטון, לשעבר מנהל בית הספר היסודי נורת'ווד, יצא ממאסר לאחר תשלום ערבות בסך 100,000 דולר – כך על פי דיווח ב'דיילי וויר'. אשטון נעצר ב-14 באפריל בגין האשמות בדבר התעללויות מיניות של מספר תלמידים במהלך 17 שנים.

ימים לאחר מעצרו, חבר מושבעים גדול הגיש נגדו תשעה אישומים בגין הצבת ילדים בסכנה, שישה סעיפים של התעללות מינית בדרגה ראשונה, וחמישה סעיפים נוספים בהתנהגות מינית בדרגה שנייה. מאז, יותר מעשרה אנשים נוספים התלוננו עליו, וכעת הוא עומד בפני מספר תביעות חדשות.  

המנהל לשעבר התפטר מתפקידו בספטמבר, לאחר שמועצת בית הספר הסכימה לשלם לו את דמי החופשה וימי המחלה שלו, נוסף לשכר של חמישה חודשים מאז שנעצר.

"לקראת שחרורו, משטרת העיר גריס ומשרד השריף במחוז מונרו מודעים למצב ויעקבו מקרוב", אמרה סנדרה דורלי, פרקליטת מחוז מונרו, בהודעה שפרסמה. "פרקליטות המחוז מוכנה להביא את התיק לדיון בהקדם האפשרי".

כאשר נעצר, סכום הערבות עבור שחרורו של אשטון עמד על 500 אלף דולר במזומן, אז הורדה ל-100 אלף דולר. כמו כן, אשטון נאלץ לענוד מכשיר לניטור אלקטרוני.

בעקבות שחרורו של המנהל לשעבר, המפקחת על מחוז בית הספר, קייסי קוסיורק, שלחה מכתב להורים כדי להודיע להם על העניין. "לצוות ולמשפחות נורת'ווד נמסרה הודעה על שחרורו. שימו לב, כי למחוז תהיה מחלקת אבטחה נוספת מחוץ לבית הספר".

 

40% לא
60% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE