הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מיילי סיירוס חושפת: "הרבה אומרים לי שהקול שלי נשמע גברי"
כוכבת הפופ אשר עברה בשנים האחרונות שינוי מהותי בסגנון השירה שלה, מגלה כי מעריצים רבים שואלים אותה מדוע בחרה לנטוש את הקול הפופי והגבוה בו שרה, ובחרה לעבור לאוקטבה נמוכה יותר שנשמעת פעמים רבות כמו קול גברי

הזמרת מיילי סיירוס (28) התראיינה לאחרונה אצל המתופף של להקת "מטאליקה", לארס אולריך, וסיפרה כי היא מקבלת לא מעט שאלות מצד המעריצים בנוגע לקול שלה. "הרבה שואלים אותי מה קרה לקול שלי, מדוע אני כבר לא נשמעת כמו פעם", סיפרה סיירוס.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"אני מרגישה שהקול שלי היום מייצג את מי שאני, ככה בחרתי לבטא את עצמי. את הזמרת שאני. עבדתי עם המון אנשים שאמרו לי שיהיה צורך להביא זמרת אחרת בשביל לשיר את התווים הגבוהים, אבל ברור שסירבתי", הוסיפה. השניים דיברו גם על הקאבר האחרון שעשתה מיילי ללהיט של הלהקה "NOTHING ELSE MATTE". 

"השיר הזה נוגע בי במקומות הכי עמוקים. הרגשתי חופשייה ומאושרת לשיר אותו", חשפה. עוד הוסיפה ואמרה כי בעקבות מגבלות הקורונה, הקליטה את הביצוע בבית שלה, מה שאפשר לה להתנסות בכל מיני צלילים ותווים חדשים. 

"בשיר הזה זכיתי לשיר בסולם נמוך במיוחד, ובעייני זה צליל אותנטי ומיוחד. אני אסירת תודה על ההזדמנות לשיר את הלהיט הזה, ובעיקר על כך שעשיתי את זה בדיוק כפי שדמיינתי ורציתי, סיכמה סיירוס. 

34% לא
66% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE