הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
משבר ההומלסים בלוס אנג'לס: העירייה תאסור על הקמת מאהלים בעשרות נקודות ברחבי הוואלי
לראשונה מאז שאושרה הצעת חוק בנושא במהלך הקיץ, העירייה מבקשת להגדיר 54 "מקומות ציבוריים" שבהם יוכרז איסור על הקמת אוהלים, שינה, שכיבה ועוד. בין היתר, המדיניות תחול במחלפים של כביש 101 במערב הוואלי

מועצת עיריית לוס אנג'לס הצביעה אתמול (רביעי) בעד איסור על הקמת מאהלים בעשרות מקומות ציבוריים ברחבי העיר, ובכך חברי המועצה עושים שימוש ראשון בחוק שאושר במהלך הקיץ במסגרת משבר דרי הרחוב שפוקד את עיר המלאכים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Getty Images)

 

כזכור, בחודש יולי האחרון חברי מועצת העיר אישרו את הצעת החוק, במסגרתה נאסר על הקמת מאהלים במדרכות ובשטחים ציבוריים הנמצאים בקרבת פארקים, מוסדות לימוד, מקלטים לחסרי בית, גשרים, מחלפים של כבישים מהירים ועוד.

חשוב להדגיש כי החוק אוסר על ישיבה, שכיבה או שינה באזור שיוגדר כ"ציבורי", וזאת לצד איסור על אחסון חפצים בשטחים ציבוריים.

באופן רשמי, מחברי הצעת החוק טענו שהקמת אוהל על מדרכה חוסמת את הגישה לנכים - דבר שבהכרח מהווה הפרה של חוק הנכים הפדרלי משנת 1990.

 

מאהל אוהלים של חסרי בית בלוס אנג'לס (צילום: Shutterstock)

 

כאמור, אמש התקיימה פגישה של מועצת העיר, במהלכה נערכה הצבעה. עם 12 תומכים לעומת 2 מתנגדים, חברי המועצה אישרו רשימה של 54 מקומות שבהם יוכרז איסור על שכיבה, שינה או ישיבה.

בנוסף, חברי המועצה אישרו מדיניות חדשה שתאסור על הקמת מאהלים במרחק של 500 רגל (כ-150 מ') מבתי הספר, גנים, פארקים, ספריות ציבוריות וברזי כיבוי אש.

היות שמדובר בפעם הראשונה שבה מועצת העיר משתמשת בחוק החדש, במהלך השבועיים הראשונים יוצבו שלטים המסבירים על המדיניות החדשה. עם זאת, לא ברור כיצד האכיפה תתבצע לאחר שבועיים, ולא ידוע אם העירייה מתכוונת לפנות בכוח את מי שיסרב להתפנות בכוחות עצמו.

 

אילוסטרציה (צילום: Getty Images)

 

לפי בוב בלומנפלד, חבר במועצת העיר אשר מייצג מספר שכונות במערב הוואלי, 26 מתוך 54 ה"מקומות הציבוריים" שבהם הוכרז האיסור נמצאים במערב הוואלי.

בין היתר, העייריה תאסור על הקמת אוהלים בכל המחלפים של כביש 101, משד' פאלברוק לכיוון מזרח (כולל את פאלברוק): שד' שופ, שד' ונטורה, שד' טופנגה קניון, שד' קנוגה, שד' דה סוטו, שד' וניטקה, שד' אוקדייל, שד' קורבין, שד' שירלי, שד' טמפה, שד' וילבר, שד' רסידה ושד' בורבנק.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE