הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מאוהבים וצמודים: טרנטינו ודניאלה פיק על השטיח האדום
קצת למעלה משנה מאז שהביאו לעולם את בנם הבכור, הגיע הזוג הלוהט לפסטיבל הסרטים ברומא. השניים נראו מאושרים ומאוהבים מתמיד והצליחו למשוך את תשומת הלב של הנוכחים והצלמים ואפילו לגנוב את ההצגה משאר הכוכבים על השטיח

בשנתיים האחרונות, בילו דניאלה פיק וטרנטינו לא מעט זמן בישראל, זאת בעקבות לידת בנם הבכור ליאו, וכמובן גם בעקבות נגיף הקורונה. על אף שהשניים ניהלו חיים מלאים בארץ הקודש, הם לא שוכחים להפגין נוכחות באירועי התרבות החשובים ביותר בביצה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לאחרונה, הגיעו השניים לפסטיבל הסרטים ברומא, וצעדו יחד על השטיח האדום. פיק וטרנטינו הפגינו זוגיות מושלמת, נראו מאושרים ורומנטים במיוחד והצליחו לגנוב את כל ההצגה. במהלך האירוע החגיגי והנוצץ, קיבל טרנטינו פרס על מפעל חיים.

הבמאי המצליח לבש חליפה אלגנטית יוקרתית, ואילו דניאלה פיק בחרה בשמלה לבנה של המעצבת הישראלית לי גרנבאו. השניים החזיקו ידיים לאורך כל הצעידה על השטיח האדום, חילקו נשיקות, ונראו שמחים ומאוהבים. 

לפי הדיווחים, ברחבי רומא נתלו שלטים של הסרט "קיל ביל" של טרנטינו על מנת לקדם את האירוע, וכאשר הגיע הבמאי המצליח למקום, הוא נשאל האם עתיד לצאת סרט נוסף בסדרה. "ייתכן בהחלט. אני רוצה לעשות קומדיה בה כולם מדברים בשפות שונות, ותהיה שם שחקנית ישראלית", השיב. ובכן, יש בהחלט למה לצפות. 

20% לא
80% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE