הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חכו עם התרופות: 6 שמנים אתריים שיעזרו לכם להתמודד עם דלקות ונגיפים
השמנים האתריים הם טבעיים, נטולי כל כימיקלים וחומרים מזיקים ובעלי השפעה אדירה, אפקטיבית ומהירה בהתמודדות עם מחלות שונות, ביניהן צינון, שפעת, שיעול, קושי בנשימה, ודלקות שונות. ריכזנו עבורכם כמה שמנים מרכזיים שיעזרו לכם לעבור את החורף הקרוב ללא תרופות

בראש ובראשונה, חשוב ללמוד כיצד יש להשתמש בשמנים אתריים. חשוב במיוחד לא לבלוע אותם ולא למרוח אותם ישירות על העור (במידה ורוצים למרוח על העור יש לערבב עם חומר נוסף כמו שמן קוקוס, שמן שקדים, וכדומה). כעת, הנה כמה שמנים יעילים וטובים במיוחד:

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שמן לבנדר

שמן זה מופק מפרחי הלבנדר והוא יעיל במיוחד בהפגת נדודי שינה ומתח. בנוסף, הוא בעל תכונות נוגדות דלקת, כך שהוא יכול לעזור להפחית כאבי שרירים, שהוא כידוע אחד הסימפטום הנלווים לצינון ושפעת.

שמן אקליפטוס

מופק מעלי עץ האקליפטוס ונחשב לאפקטיבי במיוחד לבעיות נשימה. שמן זה פותח את דרכי הנשימה והוא יעיל במחלות חורף שונות כמו נזלת, הצטננות, כאבי גרון ושפעת. בנוסף, הוא מכיל למעלה ממאה תרכובות צמחיות שונות הנחשבות אנטי חיידקיות. 

שמן עץ התה

בעל תכונות אנטי ויראליות ונוגדות נגיפים שונים. מחקרים שונים הראו כי שמן זה יעיל במיוחד בחיסול נגיפי שפעת וצינון. 

שמן קורנית

שמן זה יעיל גם עבור בעיות במערכת הנשימה, צרידות ושיעול, וגם עבור טיפול בגודש וליחה. בנוסף, בזכות התכונות האנטי ויראליות שלו, הוא אפקטיבי במניעת הידבקות במחלות חורף שונות. ניתן להשתמש בשמן זה גם במצב של דלקת אוזניים (יש לערבב 5 טיפות עם שמן נוסף ולמרוח מאחורי האוזן). 

שמן אורגנו 

מחקרים של השנים האחרונות הראו כי שמן זה יעיל נגד למעלה מ-25 סוגי חיידקים ונגיפים שונים. למעשה, שמן זה יעיל ממש כמו אנטיביוטיקה, ולכן הוא מהווה טיפול מהיר וטוב נגד חיידקים. עוד נמצא כי שמן אורגנו אפקטיבי בדלקות אוזניים, הצטננות, ושפעת. 

שמן קמומיל

יעיל בטיפול בחרדות, מתח, ונדודי שינה. בנוסף שמן זה עוזר בעיוות שרירים, שיכוך כאבים שונים, כאבי אוזניים וכאבי ראש. 

לסיכום, מומלץ להשתמש בשמנים באמצעות מבער ייחודי, אליו מטפטפים 6 טיפות מהשמן. כך למעשה השמן מתנדף באוויר, ומקל על התסמינים השונים. כמו כן, ניתן להשתמש בשמן באמצעות מריחה או עיסוי, במקרה זה יש לטפטף חמש טיפות מהשמן עם שמן נוסף אחר כגון שמן קוקוס או שקדים, ולעסות במקום בבית החזה. מומלץ לעשות תהליך זה לאחר מקלחת חמה. 

 

10% לא
90% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE