הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
החלטה יקרה: שחקן הוקי זייף תעודת התחסנות והושעה מקבוצתו
ההחלטה להשעות את איוונדר קיין מ-21 משחקים תגרום לכך ששחקן ההוקי ייאלץ לוותר על כ-1.7 מיליון דולר משכרו. קיין: "מבקש להתנצל בפני חבריי לקבוצה, בפני המועדון ובפני האוהדים"

שחקן הוקי הושעה מפעילות למשך 21 משחקים לאחר שהתגלה שסיפק תעודת התחסנות מזויפת, כך מסרה הנהלת ליגת ההוקי בארה"ב וקנדה - ה-NHL - מוקדם יותר השבוע.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קיין במהלך משחק של השארקס בשנה שעברה (צילום: Getty Images)

 

בדומה לענפי ספורט אחרים בארצות הברית, גם הנהלת ה-NHL הודיעה על חובת חיסונים לשחקנים, מאמנים ושאר אנשי הצוות.

איוונדר קיין, קנדי המשחק כחלוץ בקבוצת סן חוזה שארקס, הושעה ע"י הליגה למשך 21 משחקים, לאחר שנודע שתעודת ההתחסנות שמסר לקבוצה אינה מקורית. בעקבות העובדה שלא ישתתף במשחקי הקבוצה עד סוף חודש נובמבר, קיין בן ה-30 ייאלץ לוותר על 1.68 מיליון דולר משכרו (מתוך שכר שנתי של כ-7 מיליון דולר).

"אני רוצה להתנצל בפני חבריי לקבוצה, בפני המועדון ובפני האוהדים, עך כך שהפרתי את נהלי הקורונה של הליגה", מסר קיין, "זו הייתה טעות, ואני לוקח אחריות מלאה על כך. במהלך ההשעיה אכנס לטיפול כדי שאוכל לקבל החלטות טובות יותר בעתיד. כאשר ההשעיה תסתיים, אני מתכוון לחזור לקרח ולהציג את אהבתי למשחק".

בסן חוזה שארקס הגיבו להחלטה להשעות את קיין ואמרו: "מעודד לשמוע את ההתחייבויות של איוונדר, אבל אנחנו מאוכזבים מאוד מההחלטה שלו להתעלם מנהלי הבריאות והבטיחות שגובשו ע"י הליגה וארגון השחקנים. לא נגיב על מעמדו של איוונדר בשנית עד שתסתיים ההשעיה", כלשון ההודעה.

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE