הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סכנת חיים ברחובות ניו יורק: קרב יריות תועד מחוץ לבית ספר בעיר
משטרת ניו יורק פרסמה הבוקר תיעוד מתוך התקרית האלימה, שהתרחשה מוקדם יותר החודש בברונקס. ככל הנראה, שתי קבוצות של צעירים השתתפו בקרב היריות, ומאות תלמידים והורים נאלצו להתחבא בכיתות עד הגעת המשטרה

משטרת ניו יורק עוקבת בדאגה אחר הזינוק בפשיעה האלימה בקרבת מוסדות חינוך - בייחוד בקרב צעירים ובני נוער. כדי להמחיש את הסכנה הגדולה שקיימת ברחובות העיר, המשטרה פרסם סרטון מתוך קרב יריות שתועד מחוץ לבית ספר יסודי בברונקס.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רגעי הירי, מוקדם יותר החודש בברונקס (צילום: משטרת ניו יורק)

 

התקרית אירעה בתחילת החודש, ב-5 באוקטובר, מחוץ לבית הספר היסודי "Boys Prep Bronx" ברח' 151 ברובע, בסביבות השעה 2:50 בצהריים.

לפי המשטרה, שתי קבוצות של צעירים עמדו ברחוב 150 הסמוך, ובשלב מסוים העימות ביניהם הפך לקרב יריות.

 

 

במשטרה ציינו כי הלימודים בבית הספר מסתיימים בשעה 3:00 בצהריים: "בנס התקרית הסתיימה ללא נפגעים בקרב התלמידים, המורים וההורים. לו בית הספר היה משחרר את התלמיד דקות ספורות קודם לכן, התקרית הייתה עלולה להסתיים באסון".

 

אילוסטרציה (צילום: רויטרס)

 

הנהלת בית הספר הזעיקה את המשטרה והכריזה על סגר, וכ-800 תלמידים התבקשו להסתגר בכיתות הנעולות.

"זו פשיעה מזעזעת", הצהיר מנהל בית הספר בשיחה עם התקשורת המקומית בעיר, "כל מה שאנחנו מנסים לעשות זה לשמור על הילדים שלנו. למרבה המזל הצלחנו לוודא שאף תלמיד או הורה לא יצא מהבניין עד המשטרה אישרה להם לעשות זאת".

בנוגע לתקרית הירי עצמה, במשטרה מחפשים אחר 5 חשודים - 3 בקבוצה הראשונה ו-2 נוספים מהקבוצה השנייה. על אף שעברו יותר משבועיים, נכון להיום איש טרם נעצר.

 

אילוסטרציה (צילום: AP)

 

כאמור, תקרית זו מצטרפת לשורה ארוכה של פשיעה אלימה בקרב בני נוער וצעירים. כל למשל, במהלך הימים האחרונים רשויות החוק עצרו לא פחות מ-3 תלמידים בחשד שהביאו כלי נשק לבית הספר.

באירוע הראשון, אקדח נמצא בתיקו של נער בן 15 בתיכון 'מוט הייבן' בברונקס. האירוע השני התרחש בברונקס אף הוא, הפעם בתיכון 'סטיבנסון' שבו נער בן 18 נעצר עם אקדח בתיק. שעות בודדות לאחר מכן, נער בן 17 נעצר לאחר שהביא אקדח לתיכון רוזוולט בברוקלין.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE