הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
וולמארט תאפשר קניית ביטקוין ב-200 מסניפיה ישירות מהכספומט
צריכים אוכל? ביגוד? או סתם כלי בית וטואלטיקה? עכשיו תוכלו לרכוש בוולמארט גם מצרך טיפה פחות בסיסי - ביטקוין, כל הפרטים על איך החידוש שיאפשר גישה למטבע הנכסף בכתבה

בעוד אימוץ מטבעות קריפטוגרפיים צובר תאוצה בקרב מעמד המשקיעים, שהונע לפעולה מהירה בעקבות השקת ה-ETF הראשון של bictoin, נראה כי האימוץ הרחב עוד יותר של מטבעות דיגיטליים לחיי היום יום עשוי לתפוס קצב משמעותי עוד יותר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: זירוהדג')

סוכנות הידיעות רויטרס מדווחת כי לקוחות Walmart בכמה מחנויותיה בארה"ב יוכלו לרכוש ביטקוין באמצעות מכונות דומות לכספומט שהותקנו על ידי קוינסטאר.

קוינסטאר, הידועה במכונותיה היכולות להחליף מזומן עבור קריפטו שיתפה פעולה עם חברת המטבעות הדיגיטליים CoinMe כדי לאפשר ללקוחות לקנות ביטקוין.

"קוינסטאר, בשיתוף עם Coinme, השיקה פיילוט המאפשר ללקוחותיה להשתמש במזומן לרכישת ביטקוין", אמרה מנהלת התקשורת של וולמארט, מולי בלקמן.

"ישנם 200 כספומטים של קוינסטאר הנמצאים בתוך חנויות וולמארט ברחבי ארצות הברית המהווים חלק מהפיילוט הזה".

אז איך זה עובד? לאחר הכנסת שטרות למכונה, מונפק שובר נייר. השלב הבא כרוך בהקמת חשבון Coinme והעברת קוד בו ניתן יהיה לממש את השובר.

המכונה גובה עמלה של 4% עבור אפשרות הביטקוין, בתוספת 7% עמלת המרת מזומנים, על פי אתר Coinstar.

הבעיה היא שמדובר בדבר הרבה יותר מסובך מלהפעיל מכספומט בנקאי רגיל.

"קמעונאים גדולים צריכים לוודא שהם מכירים את הספק איתם הם נכנסים למיטה ומה הארגון הזה עושה כדי לנהל סיכונים", אמר סת' סאטלר, מ-BTM DigitalMint.

עם זאת, כפי שמציין Coindesk, תעשיית הכספומטים של מטבעות קריפטוגרפיים מתרחבת בקצב מהיר, ובחלקה מונעת ממגיפת הקורונה.

קוינסטאר הכריזה על תוכניות בשנת 2020 להכפיל את הצי שלה, הכולל 3,500 מכשירי כספומט של Coinme.

לאחרונה, Coinstar, הוסיפה 300 מכונות המאפשרות קניית ביטקוין ב-Winn-Dixie, Fresco y Más, Harveys ובחנויות מכולת אחרות ברחבי פלורידה.

כיום ישנם כמעט 30,000 כספומטי קריפטו ברחבי העולם.

וולמארט (עם 4,700 חנויות ושווי שוק של 409 מיליארד דולר), שנראתה זה מכבר כמי שעומדת בראש המאמצים להכנסת שירותים פיננסיים של קריפטו למיינסטרים, תיקח עתה צעד נוסף בהתפתחות המטבעות הקריפטוגרפיים בחיי היומיום של כולנו.

34% לא
66% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE