הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בנה של גווינת פאלטרו חושף: "הייתי נבוך כשאמא שלי התחילה למכור צעצועי מין ברשת"
השחקנית שהפכה בשנים האחרונות לגורו לייפסטייל ובעלת מותג יוקרתי, סיפרה לאחרונה בתוכנית האירוח של המנחה אלן דג'נרס כי בנה ציין בפניה שהוא הרגיש מבוכה גדולה כשגילה שאימו מוכרת מוצרי מין באינטרנט, אך לאחר שיחה קצרה איתה, שינה את דעתו

כל מי שעוקב מעט אחר גווינת פאלטרו יודע כי בשנים האחרונות השחקנית מייצבת את מעמד בתור גורו לייפסטייל. מה זה בדיוק אומר? סדנאות חיבור לאדמה, נרות בריח הואגינה שלה, סט צעצועי מין יוקרתי, ועוד ועוד, וכמובן המותג היוקרתי שלה "GOOP".

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


באתר של השחקנית לשעבר תוכלו למצוא מגוון צעצועי מין בעלי מראה יוקרתי ומעוצב במיוחד, בו היא מתגאה ומשקוות ברשת החברתית. אך מי שפחות מתגאה במוצרים הוא בנה של פאלרטו, מוזס בן ה-15. לאחרונה, חשפה גווינת כי בנה סיפר לה שהוא מאוד מובך מכל הסיפור הזה של אביזרי המין שהיא מוכרת.

"יום אחד מוזס ניגש אלי ואמר לי, אמא, אני ממש נבוך מזה שהתחלת למכור צעצועי מין באתר שלך". סיפרה פאלטרו. עוד הוסיפה ואמרה כי לאחר שיחה קצרה, במהלכה הבהירה לו את האני מאמין שלה, ומדוע בחרה לעשות זאת, שינה את דעתו.

"אחרי השיחה שלנו הוא ניגש אלי ואמר לי שעכשיו הוא מבין שאני בעצם עוזרת לאנשים להשתחרר מהמבוכה שמגיעה עם רגישה של מוצרים מהסוג הזה. בסוף הוא אפילו קרא לי פמיניסטית!", סיפרה פאלטרו בהתרגשות. 

כאמור, פאלטרו ממתגת את עצמה יותר ויותר כגורו לאיכות חיים, כאשר באתר שלה היא לא רק מוכרת צעצועי מין, אלא גם מעניקה טיפים לחיים טובים יותר. כזכור, בעבר שיחקה בכמה להיטי קולנוע גדולים, ביניהם "שייקספיר מאוהב", "איירון מן", ועוד.

34% לא
66% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE