הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מייגן מרקל במכתב לפולטיקאים בממשלת ארה"ב: "בגיל 13 נקיתי שולחנות לפרנסתי"
לאחר שהנסיך הארי ומייגן מרקל חזרו לשגרה מלאה לאחר הולדת בתם השנייה, החליטה הדוכסית לשעבר לכתוב מכתב אישי וחשוף במיוחד לממשלת ארצות הברית, בו כתבה בכנות ובפתיחות מפתיעה על ילדותה, ועל חווית ההורות שלה כיום

כמעט שנתיים חלפו מאז הנסיך הארי ומייגן מרקל החליטו לעזוב את בית המלוכה, ולעבור לארצות הברית. כעת, ארבעה חודשים אחרי שהביאו לעולם את בתם השנייה, מייגן החליטה לשלוח מכתב לבכירים בממשל האמריקאי וכתבה מידע אישי במיוחד על חייה, הסיבה? חופשת לידה בתשלום המדינה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"אני כותבת את הדברים לא בתור נבחרת ציבור, אלא בתור אזרחית מעורבת, בתור אמא", כך פתחה מייגן את המכתב המדובר, כאשר כאמור המטרה המרכזית של הדברים היא לקדם חופשת לידה בתשלום כזאות לאומית המגיעה לכל אישה שהפכה לאחרונה לאמא טריה. 

"בתור ילדה, כשהייתי הולכת עם החברות שלי לארוחת ערב, היינו הולכות לבר סלטים קטן ופשוט או למפעל ספגטי מקומי, כי זה מה שיכלו ההורים שלנו להרשות לעצמם. ידעתי כמה ההורים שלי עובדים קשה בשביל לאפשר לי את ההנאה הקטנה הזו", סיפרה מייגן.

עוד הוסיפה ואמרה כי כבר בגיל 13 התחילה לעבוד: "ניקיתי שולחנות לפרנסתי, עשיתי בייביסיטר, ועוד כל מיני עבודות מזדמנות. עבדתי כל חיי, וחסכתי איפה שיכולתי, אבל בדרך כלל הכסף שהרווחתי הספיק לי בדיוק לשכר דירה ודלק לרכב שלי".

"אנשים במדינה שלנו עובדים קשה בכל יום כדי להשיג שוויון וקורת גג. ביוני האחרון קיבלנו בעלי ואני את הילדה השנייה שלנו. כמו הורים רבים, שמחנו והיינו מאושרים, אך היו גם אתגרים, אחד מהם היה ההתלבטות האם לחזור לעבודה ומתי. ידענו שעלינו לקחת החלטות קשות הקשורות לטיפול וכלכלה", כתבה מייגן.

לבסוף סיכמה והוסיפה כי לדעתה, אך משפחה אינה צריכה להתמודד עם אתגרים מהסוג הזה, כלומר לבחור בין פרנסה לבין החופש לדאוג לילדים שלהם. "אני כותבת לכם בשם מיליוני משפחות אמריקאיות בשביל לומר כי חופשת הלידה בתשלום לא צריכה להיות מקום להתפשרות, אלא זכות לאומית לכל דבר".  

64% לא
36% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE