הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מוצרי-בסיס חסרים: "54% מהאמריקאים נתקלו בבעיות בשרשרת האספקה"
מתנות לחגים? משלוחים מרחבי אסיה ואירופה? שרשראות האספקה בארה"ב מתקשות לעמוד בקצב, נכון לעתה קרוב ל-60% מהאמריקאים דיווחו על קשיים הקשורים בתופעה המעיבה על ההתאוששות הכלכלית בארה"ב

על פי סקר חדש, רוב האמריקאים הודיעו כי התמודדו באופן אישי עם מחסור במוצרי צריכה נפוצים, שמגיע על רקע בעיות מתמשכות בשרשרת האספקה ​​הקשורות ל-Covid-19 ולכוח העבודה הלאומי ההולך ופוחת.
הסקר החדש, שנערך על ידי חברת הסקרים טרפלגר בתחילת השבוע, הראה כי כמעט 54% מ-1,000 האמריקאים שנסקרו אמרו כי נתקלו באופן אישי ב"עיכובים או מחסור בעת ניסיון לרכוש מוצרי צריכה נפוצים", דבר המצביע על מחסור משמעותי ברחבי המדינה כתוצאה מהשפעות הקורונה והסגרים הממשלתיים המפריעים לשרשרת האספקה ​​הבינלאומית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מיכליות התקועות בנמלי ארה"ב, (צילום: יאהו)

רוב הרפובליקנים שנבדקו היו בעלי סיכוי גבוה יותר לומר שהם התמודדו עם מחסור (67.7%) זאת לעומת 42.4% בלבד מהדמוקרטים.

רוב המצביעים העצמאים או המפלגתיים, או קצת יותר מ-50%, ציינו מחסור, בעוד 37% השיבו "לא" ועוד 12.4% אמרו שהם לא בטוחים.

הסקר החדש של טרפלגר, שנערך בין ה-15 ל-18 באוקטובר ושפורסם בתחילת השבוע, התקיים במקביל למכתב שנחתם על ידי 160 מחוקקים רפובליקנים, שקרא לממשל ג'ו ביידן להתמודד עם הכאוס בשרשרת האספקה ​​לפני שהבעיה תתפתח הלאה. ארה"ב היא לא המדינה היחידה המתמודדת עם מכשולים גדולים בשרשרת האספקה המונעת בעיקר ממחסור חמור בכוח אדם ומחסור בנהגי משאיות להובלת סחורות - כלומר דלק - מנקודה A ל-B.

מעבר לאנגלוספירה, מחסור עולמי והפרעות בשרשרת האספקה ​​עלולות להתרחש לפחות לעוד 18 חודשים כך על פי מנכ"ל חברת Braemar Shipping Services.

מזכיר התחבורה האמריקאי פיט בוטיג'אג' ציין לאחרונה כי הוקם "צוות משימה" שיטפל בבעיות המתמשכות בשרשרת האספקה, שלדעתו "מסובכות להפליא".

 

 
0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE