הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פרשת גבי פטיטו: בני משפחת לונדרי "ממתינים לקבל פרטים נוספים" על מות בנם
באמצעות עורך הדין סטיב ברטולינו, הוריו של בריאן לונדרי הסבירו שהם ממתינים לקבלת סיבת המוות הרשמית מרשויות החוק; עו"ד מטעם משפחת פטיטו: "הם עדיין באבל וימסרו הודעה בזמן המתאים"

בני משפחתו של בריאן לונדרי ממתינים לקבל פרטים נוספים על הנסיבות שהובילו למות בנם, כך אמר מוקדם יותר היום (שישי) עורך הדין סטיב ברטולינו המייצג את הורי החשוד ברצח גבריאל "גבי" פטיטו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בריאן לונדרי, על רקע האזור שבו גופתה אותרה שלשום

 

כזכור, בשעות הצהריים המוקדמות של יום רביעי רשויות החוק הפדרליות בפלורידה הודיעו שמצאו שרידי אדם, כמו גם תיק ומחברת השייכים לבריאן לונדרי. יממה בלבד לאחר מכן פורסמה הודעה רשמית לפיה הגופה זוהתה כבריאן לונדרי.

ב-FBI הסתפקו בהודעה קצרה לפיה הגופה זוהתה באמצעות בדיקת שיניים, אך סיבת המוות הרשמית לא פורסמה: "אין לנו מידע נוסף למסור בנושא הזה, ואנחנו מבקשים לכבד את הפרטיות של משפחת לונדרי בעת הזו", אמרו ב-FBI.

 

 

הבוקר, עורך הדין סטיב ברטולינו התראיין לרשת ABC וחשף כי פרטים נוספים בנוגע למותו של לונדרי צפויים להימסר היום: "אתמול רשויות החוק אמרו לי שנקבל מידע חדש, יתכן כבר היום".

במקביל לכך, בני משפחת פטיטו סירבו להגיב למציאת הגופה של בריאן לונדרי: "הם עדיין נמצאים באבל בעקבות הרצח של בתם היפה", מסר עורך הדין ריצ'רד סטטפורד המייצג את המשפחה, "הוריה ושאר בני המשפחה ימסרו הודעה בזמן המתאים, כאשר הם יתפנו לכך באופן רגשי".

 

"צדק עבור גבי" - אזרחים מפגינים במהלך מסיבת העיתונאים המשטרתית (צילום: AP)

 

מציאת הגופה של לונדרי תביא לסוף המצוד הנרחב, בו משתתפים רשויות החוק ברמה הפדרלית והמקומית מאז ה-14 בספטמבר. עם זאת, חוקרי המשטרה עדיין מנסים להבין מתי לונדרי מת ועל כן התיק טרם נסגר.

כזכור, גבריאל "גבי" פטיטו יצאה לחופשת 'קוסט טו קוסט' עם בן זוגה, בריאן לונדרי, בתחילת הקיץ, בה הם נסעו ברחבי ארה"ב ברכב מסחרי. קרובי משפחתה של פטיטו סיפרו שהיו עמה בקשר עד סוף חודש אוגוסט, בעת שהיא ולונדרי ביקרו בפארק הלאומי גרנד טיטון (Grand Teton National Park) בצפון-מערב מדינת ויומינג, לא רחוק מהפארק הלאומי ילוסטון.

ניקול שמידט, אמה של פטיטו, סיפרה שהשתיים שוחחו בפעם האחרונה ב-24 באוגוסט, בעת שבתה ולונדרי עזבו את העיר סולט לייק סיטי, לכיוון הפארק הלאומי גרנד טיטון. על אף שזו הייתה הפעם האחרונה שבה הם שוחחו, שמידט סיפרה שקיבלה הודעות טקסט מהטלפון של בתה עד ה-30 באוגוסט. עם זאת, היא אמרה שהיא לא יודעת אם בתה אכן שלחה את ההודעות.

לאחר כמה ימים של חיפושים נרחבים, ביום ראשון ה-19 בספטמבר אותרה גופה באזור הפארק הלאומי. בשבוע שעבר אף פורסם דו"ח הנתיחה שלאחר המוות שקבע שפטיטו מתה כתוצאה מחניקה. בנוסף, הנתיחה חשפה שפטיטו מתה לפחות 3 שבועות לפני שגופתה אותרה בחודש שעבר (בין ה-21 ל-28 באוגוסט).

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE