הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
האם אלק בולדוויון יישפט ועלול להיכנס לבית הסוהר? "עוזר הבמאי נתן לו את האקדח ואמר - 'אקדח קר'"
תקרית הירי על הסרט ההוליוודי 'חלודה' ממשיכה לעורר הדים בהוליווד ובארה"ב כולה, פרטים חדשים שהתגלו בחקירת משרד השריף מטילים אור חדש על מה שהתרחש בסט וחושפים כי לבולדווין נאמר שהאקדח ריק מתחמושת

רגע לפני הירי קטלני על הסט של המערבון, 'חלודה', עוזר הבמאי של הסרט צעק "אקדח קר!" לפני שהעביר נשק לכוכב אלק בולדווין, מה שמעיד על כך שהוא לא היה טעון, כך נכתב בדיווח במשטרה.

ככל הנראה, כפי שהתרשם עוזר הבמאי, האביזר היה בטוח לטיפול סביב אנשי צוות אחרים, ולכן בסופו של דבר שחרר בולדווין את הנשק לפחות פעם אחת על הסט, והרג את מנהלת הצילום האלינה האצ'ינס, בת ה-42, שנפגעה בחזה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בולדווין על סט המערבון 'חלודה', (צילום: RT)

הפרטים החדשים על המקרה הופיעו בתצהיר בן חמישה עמודים שהונפק על ידי מחלקת השריף של מחוז סנטה פה והושג על ידי ה-Associated Press והניו יורק טיימס ביום שישי. לא היה ידוע קודם לכן כי עוזר הבמאי נתן את "האקדח הקר" לבלדווין לפני האירוע הטרגי.

משרד השריף קיבל בקשה לערוך חיפוש באזור הסט שבו התרחש הירי, ולבחון את האקדח לאיתור ראיות פורנזיות כמו גם לבחון צילומים על הסט שיכולים לשפוך אור נוסף על מה שקרה במקביל לחקירה הנמשכת.

עד כה, לא הוגשו כתבי אישום, ובעוד שהמסמך המשטרתי מספק סקירה בסיסית של העובדות הידועות, עדיין לא ברור איך אקדח חם הפך למה שהיה אמור להיות אקדח קר.

עם זאת, על פי הבלש ג'ואל קאנו, שכתב לפחות חלק מהתצהיר, עוזר הבמאי "לא ידע שתחמושת חיה נמצאת באקדח".

בולדווין מצדו אמר כי "ליבו נשבר" לאחר התקרית וכי "אין מילים שיכולות להעביא את ההלם והעצב שלי".

דובר משרד השריף, חואן ריוס, אישר כי בולדווין עדיין חופשי לנסוע, אין לו כתב אישום, וכי הוא שיתף פעולה מאוד עם המשטרה.

 
91% לא
9% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE