הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אהבה באוויר: הצילומים הרומנטיים של הנסיך וויליאם וקייט מידלטון
הזוג המלכותי הינו ללא ספק הזוג המאוהב, הרומנטי והיציב ביותר בבית המלוכה, זה שעושה את הכל לפי הספר ומספק גאווה למשפחה ולמלכה אליזבת. לאחרונה, הצלם הרשמי של בית המלוכה פרסם תמונות נדירות של השניים והם נראים מאוהבים מתמיד

כאשר בית המלוכה עולה על הפרק, הדמויות הראשונות שבדרך כלל עולות הן הנסיך הארי ומייגן מרקל, אשר מככבים בכותרות ללא הפסקה בשנה האחרונה בעקבות לא מעט צעדים דרמטיים שעשו, ביניהם העזיבה של ארמון המלוכה, המעבר לארצות הברית, וכמובן, הראיון התקשורתי עם אופרה ווינפרי שהצליח להסעיר את העולם. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


עושה רושם שקל לשכוח מהזוג המלכותי הנוסף של הארמון, הנסיך וויליאם וקייט. אך תמונות חדשות ונדירות של השניים הצליחו להזכיר לכולנו שמדובר על הזוג המתוק והרומנטי ביותר בממלכה. לאחרונה, הגיעו השניים לטקס פרסי "Earthshot" והצלם המלכותי היה שם בשביל לתעד.

כריס ג'קסון, אשר נחשב לצלם הרשמי של הממלכה, תיעד את הזוג המלכותי בכמה רגעים רומנטים וצמודים במיוחד. את התמונות פרסם ברשת החברתית ובחר בעיצוב ייחודי ורומנטי של שחור לבן. וויליאם וקייט נראו מאוהבים ומאושרים, ולא הורידו האחד מהשנייה את הידיים. 

כמובן שהתמונות הצליחו לגרור גם לא מעט תגובות ציניות, כאשר מעריצים רבים ביקשו להציע על הדמיון הרב בין התמונות של וויליאם וקייט לבין התמונות האחרונות של הנסיך הארי ומייגן מרקל אשר אף הן צולמו בשחור ולבן, בחצר הבית שלהם. 

15% לא
85% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE