הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מנכ"ל מקדונלדס ארה"ב לשעבר: "ביידן השפיע קשות על שרשרת האספקה"
בד"כ אנו רגילים שוול-סטריט מיישר שורות עם הממשל הדמוקרטי, אך לא עתה, מנכ"ל מקדונלדס' ארה"ב לשעבר החליט להעביר ביקורת על הממשל הנוכחי ועל מדיניותו הכלכלית הפוגעת לדברו באמריקאים ובעסקיהם

כידוע מזה זמן כלכלת ארה"ב נתונה בסבך האינפלציה והתקלות בשרשרת האספקה. 

לעתים התקשורת הדמוקרטית מנסה לעמעם את המצב הקשה, אע"פ שכ-54% מהאמריקאים דיווחו כי נתקלו בבעיות בהשגת מוצרי בסיס או מוצרים אחרים אשר חיפשו בחנות הקרובה לביתם, או בקבלת מוצרים שניסו לרכוש באינטרנט.

במקביל הבית הלבן מתנער מאחריות לנעשה, ומזכירת העיתונות ג'ן פסקי אף טענה כי העלייה באינפלציה והבעיות בשרשרת האספקה הן בשורה טובה שכן "יותר אמריקאים קונים עכשיו".

אך ישנם גורמים בכירים בסקטור העסקי אשר לא מרוצים מהמצב.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: eathis.com)

בהופעה ביום שישי בתכניתה של מריה ברטורומו (Fox Business Network's Mornings with Maria) סיפר מנכ"ל מקדונלד'ס ארה"ב לשעבר, אד רנסי, כי המדיניות של הנשיא ג'ו ביידן השפיעה "דרמטית" על משבר שרשרת האספקה ​​ועל האינפלציה העומדת בפני ארה"ב.

כאשר המראיינת המוערכת אמרה כי "אתה 'ברחוב' הרבה זמן, ראית את המחזורים האלה קדימה ואחורה, איך משבר שרשרת האספקה ​​הזה קשור למה שראית בעבר? דבר איתנו על סיפור האינפלציה וכיצד אתם מעריכים את הנושאים הללו".

השיב רנסי "חוויתי את זה לראשונה בשנות ה-70, עד לשנות ה-80, כאשר הייתה לנו סטגפלציה, שבה מחירי הדלק עלו בטירוף. התחבורה הייתה מוגבלת. ההפצה הייתה מוגבלת. היינו צריכים להעלות מחירים. היינו צריכים להתייחס ללוחות הזמנים של הפתיחה והסגירה שלנו במסעדות, לשנות את התפריטים, ואנחנו עוברים את זה שוב. זה הוחמר בבירור על ידי COVID. אבל זה גם הושפע באופן דרמטי משינויי המדיניות שהנשיא ביידן ביצע עוד לפני שנחנך, כשאמר שהוא הולך לסגור את הנפט, לסגור את הצינורות, להתרחק מדלק מאובנים.

נראה כי באחרונה אפילו פרשנים דמוקרטים בערוצי CBS ו-CNN מתחילים לתהות לגבי המדיניות הכלכלית של ממשל ביידן שמנסה באופן נואש לאשר תכנית כלכלית חדשה שתזרים 3.6 טריליון דולרים לכלכלה המתקשה זה מכבר.

נכון לעתה התכנית הכלכלית שהציג הממשל הדמוקרטי במסגרת פעולת Build Back Better לא ממש הולכת לזכות לאישור לאחר שגם מסספר מחוקקים דמוקרטים מסתייגים ממנה. 

אחרים פשוט רואים את הביצועים של הממשל הנוכחי ומחליטים כי תקציבי עתק שכאלה לא יטיבו עם האזרח הפשוט.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE