הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
זמן איכות: הזמר פארל וויליאמס בתמונה משפחתית נדירה
הזמר, אשר לא מרבה לשתף את חייו האישיים ואת חיי המשפחה שלו, פרסם לאחרונה תמונה משפחתית נדירה במיוחד בה הוא בטיול משפחתי במצרים לצד אשתו הלן, ובנם הצעיר, רוקט. החשיפה המפתיעה של וויליאמס עוררה תוך זמן קצר התלהבות רבה מצד המעריצים

מי שעוקב מעט אחר הזמר פארל וויליאמס יודע כי הוא לא ממהר לשתף עם מיליוני המעריצים שלו תמונות אישיות או משפחתיות, אך לאחרונה, החליט הכוכב לחרוג ממנהגו, ופירסם תמונה משפחתית מתוקה במיוחד שלו עם אשתו ובנם הבכור, כשהם בטיול משפחתי במצרים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כידוע, לזוג ארבעה ילדים משותפים, כאשר רוקט הוא הצעיר מביניהם, אותו הם הביאו לעולם אי שם בשנת 2008, ורק מספר שנים מאוחר יותר התחתנו באופן רשמי. בחירת השם שם בנם הבחור עוררה לא מעט סקרנות בקרב המעריצים, ובאחד הראיונות של הזמר אצל אופרה ווינפרי, הוא הגיב לנושא.

"באופן די מטאפורי בחירת השם היא בעקבות השיר של אלטון ג'ון רוקט מן. הוא אחד המוזיקאים האהובים עלי. ממש כמו שאנשים דתיים קוראים לילדים שלהם על שם של איש דת או אלוהים, כך בחרנו לקרוא לילד הראשון שלנו על שם פרי יצירה של אמן שאני מאוד מעריך", הסביר וויליאמס. 

לאחרונה שיתף הזמר עוד מידע מפתיע בנוגע לחיי המשפחה שלו ואמר בראיון כי הוא מקפיד לפנות זמן לאשתו וילדים. "מאוד חשוב לי שנבלה זמן איכות ביחד בכל הזמנות שרק אפשר. אנחנו מבינים שזה אומר הרבה פעמים לוותר על זמן איכות עבור עצמנו, אבל משפחה זה הדבר הכי חשוב שיש", אמר. 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE