הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אלטון ג'ון חושף: "אחרי סיבוב ההופעות הזה, אני לוקח הפסקה"
בשורה לא משמחת במיוחד עבור המעריצים של הזמר האהוב. לאחרונה, ג'ון סיפר במהלך ראיון מיוחד כי לאחר שיסיים את סיבוב ההופעות הנוכחי שלו, הוא מתכנן לקחת הפסקה ארוכה. הסיבה? להקדיש זמן לבעלו וילדיהם המשותפים

"הם בקרוב יהפכו מילדים לבני נוער, אני מרגיש יותר ויותר שעכשיו זה הזמן שאני צריך להיות איתם", כך סיפר הזמר אלטון ג'ון במהלך ראיון חדש. עוד הוסיף ואמר כי כאשר סיבוב ההופעות הנוכחי יגיע לסיומו הוא יהיה כבר בן 76. "זה זמן נהדר לקחת הפסקה", אמר.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כזכור, סיבוב ההופעות הנוכחי של ג'ון נדחה בעקבות נגיף הקורונה ואז נדחה בשנית בעקבות פציעה בירך. "אני לא יודע עוד כמה זמן נשאר לי להיות על כדור הארץ. היו לי מספיק מחיאות כפיים בחיים שלי, אני לא רוצה להמשיך עם ההופעות, אני מעדיף להיות עם המשפחה שלי", סיפר.

הזמר האהוב קיבל ביקורות טובות במיוחד על אלבומו האחרון הן מצד המעריצים והן מצד המבקרים. כזכור, אלבום זה כלל כמה שיתופי פעולה מפתיעים ומוצלחים במיוחד, ביניהם עם הזמרת דואה ליפה, מיילי סיירוס ועוד. 

"היום אני מרגיש שכל יום שעובר הוא בונוס. אני פיקח, המשפחה שלי לצדי, ואני מעריך את החיים יותר מאי פעם. הסיבוב ההופעות הקרוב יהיה בהחלט האחרון שלי, ואני שמח על כך", סיכם ג'ון. 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE