הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לא מצליחים להיכנס לכושר? הנה כמה יתרונות מפתיעים שידרבנו אתכם
פעילות גופנית אמנם חשובה ויעילה לתהליך ירידה במשקל, אך מחקרים אשר נעשו לאחרונה חושפים כי היא מביאה עימה כמה יתרונות מפתיעים ונהדרים, נפשיים ופיזיים כאחד. ריכזנו עבורכם את המרכזיים והחשובים ביותר

רוב האנשים מקפידים לבצע פעילות גופנית על מנת לשמור על הבריאות או לרדת במשקל. אך מסתבר כי פעילות גופנית סדירה יכולה להביא איתה עוד מגוון רחב של יתרונות מפתיעים ופחות ידועים. הנה כמה מהם, שללא ספק יעזרו לכם לבקר בחדר הכושר יותר.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


יצירתיות

מחקר שפורסם לאחרונה הוכיח כי פעילות גופנית סדירה שנעשית באופן יומי, משפרת הן את הדמיון והן את רמת היצירתיות שלנו. במילים אחרות, ככל שתהיו פעילים יותר, כך תהנו מיצרתיות רבה יותר. כמו כן, אותו מחקר הראה כי ישנו קשר בין פעילות גופנית לבין תפקוד קוגנטיבי טוב יותר. 

שינה איכותית יותר

פעילות גופנית מצליחה תוך זמן קצר לשפר את איכות השינה שלנו, ולהפוך אותה לטובה ועמוקה יותר. יתרון נוסף הוא שייתכן כי יהיה לכם קל יותר לקום בבוקר, זאת מהסיבה הפשוטה כי השינה שלכם הייתה טובה, רציפה ואיכותית יותר. 

שיער חזק ובריא יותר

פעילות גופנית יעילה במיוחד במניעת נשירת שיער, זאת בעקבות ירידה ניכרת של קורטיזול בגוף, הורמון אשר גורם לחוסר איזון הורמונלי אשר מאיץ נשירה והתקרחות. 

עור פנים חלק וזוהר יותר

פעילות גופנית תורמת לשיפור מראה העור, היא עושה זאת על ידי הפחתת סטרס, שהוא למעש הגורם המרכזי להיווצרות פצעים, קמטים, ופגמנטציה. כמו כן, פעילות גופנית מזרימה באפקטיביות רבה דם לכל תאי הגוף וכך היא תורמת למראה עור בריא, זוהר וחלק יותר. 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE