הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טרגדיה באירוע מרוץ מכוניות בטקסס: שני ילדים נהרגו לאחר שנהג איבד שליטה
נוסף לבן ה-6 וה-8, שמונה בני אדם נפצעו בתאונה, בהם ילד בן 4 ותינוקת בת שלושה חודשים, כמו גם שניים נוספים שבמצב אנוש

שני ילדים נהרגו ושמונה בני אדם נפצעו באירוע של מרוץ מכוניות בטקסס, כאשר אחד הנהגים איבד שליטה על רכבו והתנגש בקהל הצופים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זירת התאונה (צילום: מתוך טוויטר)

 

 מותו של ילד בן 6 נקבע במקום, והילד השני, בן 8, הועבר לבית החולים אך מת מפצעיו לאחר זמן קצר. כך נמסר מהמשטרה, שפתחה בחקירה וטרם פרסמה את זהות ההרוגים.

אלפי אנשים הגיעו לצפות באירוע הספורט הפופולרי Airport Race Wars 2 שאירע בצהרי יום שבת בנמל התעופה של מחוז קרוויל-קר, אליו הגיעו אלפים. כך נמסר מהמשטרה המקומית. בסביבות השעה 3:20 בצהריים, אחד הנהגים נסע במהירות על מסלול המרוץ, אז איבד שליטה ו"התרסק לתוך כלי רכב חונים ופגע בקהל שצפה במרוץ", נמסר מהמשטרה.

שמונת הפצועים האחרים כוללים אישה בת 46 אשר הועברה במצב אנוש למרכז הרפואי האוניברסיטאי שם הרופאים נלחמים על חייה, כמו גם צעירה בת 27 במצב אנוש וגבר בן 26 שמצבו אינו ידוע. שני ילדים נוספים – ילד בן 4 ותינוקת בת שלושה חודשים בלבד, הועברו למרכז הרפואי פיטרסון.

 

 

הנהג עצמו, גבר בן 34, נפצע גם הוא ונקלח במצב יציב למרכז הרפואי בסן אנטוניו. שני פצועים נוספים טופלו במקום ושוחררו.

העיתונאי לואיס אמסטוי, שהיה באירוע, אמר לסוכנות הידיעות איי.פי כי כ-3,500 בני אדם הגיעו לצפות באירוע הספורט, אשר מגדיר את עצמו כ"יום מלא אקשן וידידותי למשפחות של מרוצי מכוניות". הזוכים במרוץ עשויים לקבל פרסים בגובה של עד 8,000 דולרים.

רוס דונאגן, מארגן המרוץ, פרסם סרטון בחשבון הפייסבוק שלו כשעה לאחר ההתרסקות, ואמר: "המרוץ מושבת ואנו מבקשים מכם להתפלל עבור כל הפצועים".

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE