הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הזמרת קאשה חושפת: "הייתי במדבר וראיתי בשמיים קבוצת חלליות"
לאחרונה, התראה הזמרת האמריקאית בתוכנית רדיו חדשה במהלכה גילתה למאזינים שעברה חווית חוצנית יוצאת דופן. איך ומתי? באחד החופשות שלה בהן הייתה במדבר עם כמה חברים, ראתה קבוצה של חלליות בשמיים

קאשה פרצה אל חיינו בשנת 2005, כאשר הייתה בת 18 בלבד, זאת בעקבות אלבום הבכורה שלה, "ANIMAL". אך בשנים האחרונות, התרחקה מעט הזמרת מאור הזרקורים. ובכל זאת, מפעם לפעם מצליחה קאשה לככב בכותרות. הפעם, הסיבה מפתיעה ומשונה במיוחד.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בשנה האחרונה, עושה הזמרת את צעדיה הראשונים בחזרה אל קדמת הבמה, עם שינוי לוק מהותי ודרמטי, הרבה דרייב ואפילו אלבום חדש. מכוכבת פופ בלונדינית וחביבה, הפכה קאשה ליוצרת בוגרת שכעת רוב שיריה עוסקים בקבלה עצמית וניסיון להתגבר על טראומות.  

במסגרת הקאמבק שלה, התראיינה לאחרונה קאשה בתוכנית רדיו חדשה, במהלכה סיפרה על חווית חוצנים משונה במיוחד שהייתה לה לפני מספר שנים. "כל החברים שלי שהיו איתי חשוב שאני שיכורה, אבל הייתי פיכחת לגמרי. היינו במדבר, ופתאום ראיתי בשמיים קבוצה של חלליות", סיפרה.

"אני בטוחה שהן היו שם. היו בערך חמש או שבע חלליות. אני עד היום לא מבינה למה לא עצרתי הכל, הוצאתי מצלמה וצילמתי את זה. הייתי כל כך מופתעת ומרותקת שלא חשבתי על זה באותו רגע. פשוט בהיתי בזה. ישבתי על סלע בלב המדבר, וחשבתי שהנה, חיים אחרים קיימים", הוסיפה ואמרה. 

לבסוף סיכמה קאשה ואמרה כי לאחר מספר דקות הן נעלמו, ואף אחד לא האמין לה שאכן ראתה חלליות. כזכור, קאשה היא לא הכוכבת היחידה שמדברת על חיים אחרים, חלליות וחייזרים, כאשר כוכבים נוספים דיברו בעבר על הנושא, ביניהם טום קרוז, דמי לובאטו, וקייטי פרי. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE