הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טיפול מיני מול המצלמות: הסדרה החדשה של גווינת פאלטרו
"סקס, אהבה וגופ", הסדרה החדשה של גורו הלייף סטייל והשחקנית לשעבר שמה במרכז הבמה זוגות שמגיעים לטיפול מיני ומספקים לעצמם ולצופים קשת רחבה של תובנות, רגשות, ושאלות

עשר שנים חלפו מאז השחקנית גווינת פאלטרו עשתה את צעדיה הראשונים בתור גורו לייף סטייל נחשקת והקימה את המותג הנחשק שלה "GOOP", מעין אתר עם מוצרים ועצות לחיים טובים ואיכותיים יותר. כיום, מדובר על חברת ענק שמגלגלת מאות מיליונים בשנה. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לפני כשנה, זיהתה נטפליקס את הפוטנציאל, כפי שהיא יודעת לעשות, והעניקה לפאלטרו סדרת דוקו בכיכובה. העונה הראשונה עסקה בצוות החברה שהסכים לקחת חלב במגוון רחב של טיפולים אנרגטיים שונים, ביניהם לקיחת פטריות הזיה, טיפול מיני לנשים שלא מצליחות להגיע לאורגזמה, ועוד. 

כעת, שנה מאוחר יותר, מגיעה העונה השנייה והיא מוקדשת כולה למיניות, בעיקר נשית. בכל פרק, מגיע זוג אחר לקדמת הבמה, מוקף במטפלות מיניות, במהלכו הוא חושף את חיי המין, הרגשות, הפחדים, התשוקות. בין הזוגות ישנם זוג לסביות, זוג אפרו אמריקאי, זוג קשישים חביב, וזוג נשוי בורגני. 

לבני הזוג מצמידים כאמור מטפלים מיניים, כאשר כולם דוגלים במטרה חשובה אחת, פתיחות וחשיפה. במילים אחרות, ניטרול של כל מחסום או עכבה רגשית. כך למעשה הסדרה מספקת הן למשתתפים והן לצופים לא מעט תובנות, רגעים נוגעים ללב איתם קל להזדהות. 

נכון, פאלטרו הלכה על בטוח, ובחרה לשים על מרכז השולחן נושאים מורכבים ורגישים הנוגעים לכולנו, דימוי גוף, חוסר ביטחון, מחסומים רגשיים, טראומות, חוסר יכולת לתקשר רצונות, ועוד ועוד. אך על אף המובן מאליו, יש גם לא מעט רגעים פוקחי עיניים, הניתנים ליישום אמיתי, בחיים הממשיים. 

67% לא
33% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE