הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
גם המוח שלכם זקוק לתזונה נכונה: המאכלים שישפרו את פעילות המוח
הוא מכונה משוכללת ומסתורית, ולכן, בדיוק כמו כל איבר בגוף, גם המוח שלנו זקוק לדלק. או במילים אחרות, לתזונה בריאה ומזינה. הנה כמה מאכלים שיעזרו לכם לשמור עליו בשיא תפקודו גם במהלך יום עבודה ארוך ומתיש

המוח שלנו מוצף במידע כל הזמן, אינטרנט, טלפון, אפליקציות, טלוויזיה, ועוד ועוד. לכל זה תוסיפו את העבודה, את המטלות, את המשימות, ואת הדד ליינים. מדובר על מאמץ אדיר למוח שלנו. החדשות הטובות הן שניתן לשפר את המצב, באמצעות אכילה של מזונות מסוימים שישפרו את פעילות המוח, וכתוצאה מכך את איכות החיים. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


פחמימות

סוכר הינו למעשה דלק עבור המוח שלנו, ובלעדיו, המוח מתחיל "לזייף". במילים אחרות, נתחיל להרגיש רגזנות, עייפות, חוסר מנוחה, ירידה בריכוז, ולעיתים אף במצב הרוח. לכן, חשוב לספק למוח שלנו פחמימה טובה ואיכותית כגון כריך עשיר בירקות, מנה של קורנפלקס, או חטיף אנרגיה. 

סרוטונין

חומר זה המופרש בגוף הינו בעל השפעה מרגיעה, לכן ירידה ברמת הסרוטונין מביאה לתופעות של כאב ראש, מצב רוח ירוד, ירידה ביכולת הריכוז והזיכרון ועוד. הפחמימות המומלצות ביותר בשביל להעלות את רמת הסרוטונין הן כאלה שעשירות בסיבים תזונתיים כמו קמח מלא, דגנים מלאים, שיבולת שועל, קטניות ועוד. 

חלבונים

ללא כמות מספקת של חלבונים המוח שלנו לא יתפקד באופן המיטבי. לכן, צריך לשים דגש על צריכה מספקת של חלבון, ברזל, ויטמינים, וכדומה, אשר חשובים לרמה התקינה של הפעילות המוחית. את כל זה תוכלו להשיג מביצים, דגים (בעיקר סלמון, טונה וסול), קטניות (בעיקר עדשים, אפונה, חומוס ושעועית), ואגוזים שונים, בדגש על אגוזי מלך, פקאן וקשיו. 

אומגה 3

חומצת שומן זו הינה חיונית במבנה המוח. הוספה של אומגה 3 לתפריט היומי שלכם יכולה לעזור לכם לשפר באופן ניכר ומשמעותי את תפקוד המוח. מה זה אומר? זה הזמן להכניס לתזונה שלכם זרעי פשתן, אצות, תרד, מרווה, אגוזי מלך, וכמובן, דגי ים.  

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE