הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"הפושע המפחיד בעולם" מואשם בניסיון אונס – וצפוי לעמוד בפני מאסר עולם
בן ה-46 ממיזורי הוא בעל עבר פלילי עשיר, כאשר בשנת 1995, בהיותו בן 20, הוא הורשע בפדופיליה לאחר שניסה לאנוס ילדה בת 14

גבר ממיזורי, פדופיל מורשע, אשר זכה לכינוי "הפושע המפחיד ביותר בעולם", מואשם בניסיון אונס של אישה בזמן שישנה לצד בן הזוג שלה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מייקל קמפבל, מואשם בניסיון אונס של אישה וצפוי למאסר עולם (צילום: רשויות מיזורי)

 

מייקל קמפבל בן ה-46, יופיע ביום שני בבית המשפט במיזורי, ואם יורשע הוא צפוי לקבל מאסר עולם.

על פי המסמכים שהוגשו במחוז גרין, קמפבל מתואר כ"עבריין מין תמידי", כאשר במקרה האחרון הוא לכאורה הוריד את המכנסיים והתחתונים של אישה בעוד בן זוגה ישן לצידה. כאשר החבר התעורר, הוא החל לרדוף אחר הפושע הנתעב, שרץ לאופניים שלו ונמלט מהמקום.

אחרי שנתפס, בן ה-46 הכחיש שניסה לאנוס את האישה, וטען כי היא עשתה "התקדמות מינית כלפיו" בתוך חדר האמבטיה. הוא סיפר לשוטרים כי הוא "אמר לה לא", מכיוון "שהוא בעוצר והוא היה צריך לעזוב".

קמפבל נעצר, וכאמור הואשם בניסיון אונס מדרגה ראשונה. הוא מוחזק בערבות של 100,000 דולר בכלא מחוז מיזורי. לבן ה-46 יש עבר פלילי ארוך מאוד, ורק בשנה שעברה הוא הורשע בתקיפה, נזק לרכוש והפרת צו הגנה, וריצה שישה חודשי מאסר בגין כך.

כמו כן, ביולי 2018, קמפבל הואשם בתקיפה מדרגה שלישית, לאחר שחבט שוב ושוב בפניו של אדם – מאחר שלא הוריד את המים באסלה בתום השימוש.

בשנת 1995, כאשר היה בן 20, הוא הואשם בדנוור, קולורדו, בתקיפה מינית מדרגה ראשונה, כאשר ניסה לאנוס ילדה בת 14. בעקבות העבירה הזו, הוא נדרש להתרחק מאזורים שבהם ילדים עשויים לשחק. בשנת 2011, הוא נעצר במרחק של כ-150 מטרים ממדרש משחקים ובריכה ציבורית.

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE