הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כומר ג'מייקני ועשרות חברי הכנסייה שלו נעצרו לאחר ש"הקריבו" שני אנשים
קווית או. סמית', אשר הכריז על עצמו כ"נביא", אמר לקהילה שלו כי שיטפון גדול מאיים על קיומם. לפני שהמשטרה הגיעה למקום, הם הספיקו לשסף את גרונם של שניים

מטיף ג'מייקני ו-41 מחברי הקהילה שלו, נעצרו בשבוע שעבר לאחר שהרגו לכאורה שני בני אדם במסגרת "הקרבה אנושית".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


המטיף קווין או. סמית', נעצר עם עשרות מחברי הכנסייה שלו (צילום: מתוך יוטיוב)

 

קווין או. סמית', שהכריז על עצמו כ"נביא", וחברי הכנסייה שלו, נעצרו לאחר ששיספו את גרונם של עובדת המשרד בת ה-39, טאנקה גרדנר, ועוד אדם שפרטיו לא התפרסמו.

על פי עדויות שונות שהגיעו לידי "ג'יימקה אובזרבר, גרדנר קנתה "חפצים חיוניים" כמה שבועות לפני מותה, כאשר סמית' אמר לחברי הקהילה שלו כי שיטפון גדול מאיים על קיומם. "לאחרונה, היא הצטיידה בנפט ושמן בישול. היא אמרה לי שהכומר אמר שהם חייבים לקנות אורז חום, בגלל שמשהו הולך לקרות", אדם המעורה בפרטים סיפר לעיתון.

ביום שבו התבצעו ההריגות, סמית' הורה לחברי הכנסייה שלו להתלבש בלבן, לעטוף את הטלפונים שלהם בנייר כסף, להשאיר את המכשירים שלהם בביתם ולצאת לכנסייה. הוא פרסם פוסט בפייסבוק, שם כתב: "התיבה מתמלאת עכשיו! תעזבו מיד, לבושים בלבן... זה קורבן רומאי קתולי, לא יהיו לו ניצולים".

על פי עיתון ה'מירור', לאחר שגרדנר נהרגה על ידי חבריה לכנסייה, גרונו של גבר נוסף שוסף, וזאת גם במטרה להיפטר מדם "טמא" בגופו. שלושה אנשים נוספים אושפזו עם פציעות מסכנות חיים.

כאשר כוחות המשטרה הגיעו למקום, הם מצאו כאמור קורבנות פוטנציאליים נוספים, כולל גברים עירומים ובעלי חיים, שעמדו בתור כדי להיות הבאים בתור.

נוסף לאישומים הלוו נגד סמית', הרשויות המקומיות בודקות טענות כלפיו בדבר התעללות מינית בילדים.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE