הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מומחה נשק הוליוודי חושף: "בולדווין התעלם מהחוק מס' 1 בכלי נשק"; עורך דין בכיר הוסיף - "שיתחיל לחשוב כמו נאשם"
לא רק שאלק בולדווין עבר על החוק מספר 1 בכל הנוגע לאחזקת אקדחים וכלי נשק, עתה מתברר כי לפי עורך דין הצמרת אנדרו סטולטמן יש לבולדווין סיבה רבה לדאגה בנוגע לעתידו

מומחה הנשק ההוליוודי, בריאן קרפנטר, הגיב על המוות והפציעות הקשורות לפריקת אקדח האביזרים בו ירה אלק בולדווין בזמן הצילומים, בכך שהציע שבולדווין התעלם מכלל מספר 1 בתחום בטיחות הנשק.

לאחר שמשרד השריף של מחוז סנטה פה חקר את האופן בו בולדווין יקה באקדח על הסט של 'חלודה' ביום חמישי, שגרם להרג מנהלת הצילום בת ה-42 הלינה האצ'ינס ופצע את הבמאי ג'ואל סוזה בן ה-48 דיווח ה"ניו יורק פוסט" כי קרפנטר הדגיש שהכלל מספר 1 הוא ש"בין אם טעון או פרוק, נשק לעולם לא מכוון אל בן אדם אחר".

הוא ציין שכללי בטיחות הנשק חלים אפילו על סט של סרטים, שבו "אתה אף פעם לא נותן ללוע של נשק לכסות משהו שאתה לא מתכוון להרוס".

כלל בטיחות אקדחים נוסף וכולל הוא שאנשים חייבים להתייחס לכל אקדח כאילו הוא טעון.

כלל זה הולך יד ביד עם דברי קרפנטר כי אסור להפנות אקדח לעבר מישהו, שכן הנשק תמיד נחשב טעון.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בולדווין, (צילום: Getty Images)

בנוסף לבעיות בטיחות הנשק, הברית הבינלאומית של עובדי הבמה התיאטרלית טוענת ש"הלינה האצ'ינס נהרגה מסבב של תחמושת חיה".

​הפוסט שוחח עם יוצר הסרטים לשעבר וחבר צוות הירי הלאומי של ארה"ב, פיטר לייק, שאמר, "אני לא יכול לחשוב על שום סיבה שיהיה סיבוב חי בכל מקום על הסט. הם בדרך כלל אסורים בסט סרטים. אין הסבר שאני יכול לחשוב מדוע יהיה סיבוב חי של תחמושת על הסט. בוודאי שלא בידיו של שחקן".

אלק בולדווין היה פעיל נגד-נשק במשך שנים, אפילו השתתף במסע פרסום נגד NRA.

אחד הציוצים הבולטים שלו בעד שליטה באקדחים חזר לרדוף אותו בעקבות הירי ביום חמישי.

ברייטברט ניוז דיווח כי באחד הציוצים של בולדווין משנים עברו כתב, "אני תוהה איך זה חייב להרגיש להרוג מישהו שלא כדין".

עורך הדין אנדרו סטולטמן אמר ל-Fox News שהוא מאמין שהשחקן אלק בולדווין "צריך להתחיל לחשוב כמו נאשם פוטנציאלי במקום כמו מישהו שעשה טעות טרגית".

סטולטמן הוסיף, "אני בהחלט לא אומר שהוא יואשם, אבל מה שאני אומר זה בכל פעם שמישהו יורה באדם אחר - אפילו בתאונה, אפילו מתוך הגנה עצמית - המשטרה ובסופו של דבר התובעים מסתכלים בזהירות רבה על מה קרה".

16% לא
84% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE