הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אב לילדה עם תסמונת דאון: עובדי בית הספר קשרו מסכה לראשה של בתי
ג'פרי סטיל סיפר כי במשך שישה שבועות בתו בת ה-7 נאלצה לעטות מסכה, וזאת למרות שעקב מצבה הרפואי היא נושמת בעיקר דרך פיה – מה שהופך את כיסוי הפנים למסוכן עבורה

אנשי צוות בבית ספר בפלורידה אילצו ילדה קטנה עם תסמונת דאון לעטות מסכה על ידי קשירתה לראשה במשך שישה שבועות, כך טוען אביה הזועם.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


סופיה בת ה-7 (צילום: ג'פרי סטיל)

 

ג'פרי סטיל, אביה של סופיה בת ה-7, אשר לא מדברת, אמר לרשת 'פוקס ניוז' כי הוא גילה מה עובדי בית הספר עושים, רק ב-7 באוקטובר כאשר בתו ירדה מאוטובוס בית הספר עם מסכה רתומה לפניה, ספוגה ברוק שלה. כך סיפר.

סטיל הסביר כי לסופיה יש לשון מוגדלת והיא נושמת דרך פיה, מה שהופך את חבישת המסכה למסוכנת.

על פי הדיווחים, בת ה-7 למדה בבית ספר יסודי אושן בריז באינדיאן הארבור ביץ', אשר החיל חובת עטיית מסכה, זאת בניגוד להנחיות של המושל רון דה-סנטיס, אשר מסרב להוציא נהלים כאלה.

האב הכועס סיפר לאתר החדשות כי בתו נמצאת בתוכנית חינוך אינדיבידואלית אשר עונה על צרכיה האישיים. משפחות אמורות לקבל מידע על ידי בתי הספר כאשר הם מבצעים שינויים בתוכנית, אך לדבריו מוסד הלימודים מעולם לא עדכן אותו שמחייבים אותה לעטות מסכה, ובטח שמעולם לא שאלו להסכמתו.

 

סופיה בת ה-7, עם מסכה קשורה לפרצופה (צילום: רשת פוקס 35)

 

כמה ימים לאחר שגילה על כך, ב-12 באוקטובר, סטיל נפגש עם פקידי בית הספר, ולטענתו אנשי הצוות הודו שהם קשרו את המסכה לראשונה או החזיקו אותה עם אטבים לשיער.

בית הספר דיווח בעבר שלסופיה יש בעיות התנהגותיות, וכי סטיל עצמו הבחין בהן בבית. אך בינתיים, האב שכר עורך דין והוציא את בתו מבית הספר.

"התלמידה קיבלה פטור מסכה רפואית ברגע שהאם הגישה את הבקשה להנהלת בית הספר", אמר אחראי על התקשורת האסטרטגית של מחוז בית הספר, ראסל ברון. "מחוז בית הספר חוקר ונמצא בתהליך של איסוף כל העובדות, ואנו שואפים להבטיח שלכל תלמיד תהיה את החוויה החינוכית הטובה ביותר, ואנו נמשיך במאמץ הזה".

92% לא
8% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE