הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
המאבק של דה-סנטיס בחובת החיסונים: המדינה תגייס שוטרים מחוץ לפלורידה אשר מסרבים להתחסן
המושל הרפובליקני הבטיח מענק של אלפי דולרים לאנשי אכיפת החוק שיעתיקו את מגוריהם למדינת השמש הזורחת. "אף אחד לא צריך לאבד את מקום עבודתו"

מושל פלורידה, רון דה-סנטיס, חזר על דעתו בנושא חובת החיסונים כאשר טען שהדבר "ימיט הרס על הכלכלה", והכריז על צעדים נוספים שבכוונתו לעשות על מנת להילחם בחוקים הפדרליים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מושל פלורידה, רון דה-סנטיס 0צילום: Getty Images)

 

בראיון בלעדי לרשת 'פוקס ניוז', המושל הרפובליקני אמר למראיינת מריה ברטירומו כי "מה שביידן עושה אינו חוקתי. אין לו סמכות לעשות זאת". דה-סנטיס הסביר מה חובת החיסונים תעשה ברמה המעשית: "נוסף לביטול הבחירה האישית של אנשים, זה ימיט הרס על הכלכלה, כי גם אם אחוז קטן מהאנשים יאבדו את מקום עבודתם או יתפטרו מרצונם, יהיו שיבושים עצומים ברפואה, בלוגיסטיקה, באכיפת החוק".

"אז בפלורידה, המדיניות שלנו היא מאוד ברורה. אף אחד לא צריך לאבד את העבודה שלו בגלל הזריקות האלה", המשיך.

המושל אמר כי "בפלורידה, לא רק שנרצה להגן על רשויות אכיפת החוק ועל כל שאר העבודות, אנחנו למעשה פועלים באופן אקטיבי כדי לגייס אנשי אכיפת חוק מחוץ למדינה", אשר מסתכנים לאבד את מקום עבודתם אלא אם יקבלו את החיסון. "יש לנו צרכים במשטרה ובמחלקות השריפים שלנו", אמר דה-סנטיס לברטירומו.

"אז בישיבת החקיקה הבאה, אני מקווה לחתום על צו המעניק בונוס של 5,000 דולר לכל איש אכיפת חוק מחוץ למדינה, שיעתיק את מקום מגוריו לפלורידה", הוסיף.

 

פלורידה תגייס שוטרים מחוץ למדינה, אשר מסרבים להתחסן (צילום: Shutterstock)

 

ביום ראשון, המושל הרפובליקני מסר לאנשי אכיפת החוק מחוץ לפלורידה: "אם לא מתייחסים אליך טוב, כאן אנחנו נתייחס אליך טוב יותר. אתה יכול למלא צרכים חשובים עבורנו, ואנחנו נפצה אותה כתוצאה מכך".

כזכור, בשבוע עבר סגן הנשיא של איגוד משטרת שיקגו, מייקל מט, יצא במתקפה חריפה נגד חובת החיסונים בעיר, אשר מחייבת את כל עובדי העירייה, כולל שוטרים, להזין את סטטוס החיסון שלהם בפורטל הנתונים של העיר. 21 עובדי המחלקה הוצבו ב"סטטוס ללא שכר", מאחר שסירבו למסור את המידע.

ביום חמישי האחרון, דה-סנטיס קרא לבית המחוקקים בפלורידה לקיים ישיבה מיוחדת בנובמבר במטרה לאסור כל חובת חיסונים במדינה. "בסופו של יום, אסור להפלות אדם על סמך החלטות הבריאות שלו", אמר במהלך מסיבת עיתונאים בחמישי. "אנחנו רוצים לספק הגנה לאנשים, אנחנו רוצים להבהיר שבפלורידה, הזכות של אדם להתפרנס אינה מותנית בבחירה שהוא עושה בהקשר לזריקות האלה".

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE