הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דייט לוהט? הגבר המסתורי שנצפה לצידה של ג'ניפר אניסטון
כוכבת "חברים" יצאה לאחרונה לארוחת ערב יוקרתית עם כמה חברים, ביניהם הזמרת קייטי פרי ובן זוגה, השחקן אורלנדו בלום. אך מי שהצליח למשוך את תשומת הלב של צלמי הפפראצי היה גבר אלמוני שנראה צמוד במיוחד לשחקנית ועורר לא מעט שאלות

נראה כי הבנות מסדרת המופת "חברים" לגמרי חברות גם מחוץ למסך, כאשר בסוף השבוע האחרון נתפסה השחקנית ג'ניפר אניסטון לצידן של שתי כוכבות הסדרה, ליסה קודרו וקורטני קוקוס. ואם בכל זאת היה חסר לכם קצת גלאם, לחגיגה הצטרפו גם אחד הזוגות הלוהטיים בתעשייה, הזמרת קייטי פרי ובן זוגה, השחקן אורלנדו בלום.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אך כאמור, מי שהצליח לגנוב את כל ההצגה היה דווקא גבר אלמוני שהיה צמוד במיוחד לאניסטון. כמובן כי המסכות שהיו על פניהם של כולם לא עזרו לצלמי הפפראצי לזהות את הגבר המסתורי, אך לא שהתמונות דלפו לרשת כמה מעריצים עלו על דמותו המפתיעה.

מסתבר כי מדובר על הבמאי של פרק האיחוד שעלה לאוויר לפני חמישה חודשים, בן ווינסטון. רגע לפני שאתם מטפחים תקוות, מדובר על גבר נשוי עם שני ילדים, שאמנם אוהב את אניסטון ומעריך אותה, אך בהחלט לא באופן רומנטי. 

כזכור, פרק האיחוד של "חברים" אשר עלה לפני מספר חודשים הצליח לעורר סערה גדולה ברחבי העולם ובעיקר התרגשות ושמחה מצד המעריצים, אשר היו צמאים לראות את כל החבורה על המסך הקטן, שוב. הספיישל המדובר היה למעלה משעה, וסיפק ראיונות עם השחקנית, התרפקות על הרגעים היפים של הסדרה, והרבה נוסטלגיה. 

13% לא
87% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE