הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פסלים של חיות וקישוטים מזהב: נחשפה רשימת המתנות לחתונה של פריס הילטון
החתונה החגיגית והנוצצת של כוכבת הטראש והארוס הטרי שלה, קרטר ראום, הולכת לקרות ממש בקרוב. לאחרונה, נחשפה הרשימה של השניים, שמציגה שורה של מתנות מפתיעות ומוגזמות, אותן הם מצפים לקבל מהאורחים המכובדים

החתונה של פריס הילטון, אשר מתקרבת בצעדי ענק, צפויה להיות אחד האירועים הנוצצים של השנה, בטח בביצה המקומית. ואם לרגע חשבתם שהשניים יסתפקו בצ'קים רגילים בתוך מעטפה לבנה, אז תחשבו שוב. לאחרונה, נחשפה רשימת המתנות המבוקשת, והיא כוללת כמה גודיז בעלות של אלפי שקלים.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מדובר על מסורת די מוכרת ברחבי ארצות הברית, בה הזוג המאוהב יוצר רשימה של דברים שהיו שמחים לקבל, אך כאשר מדובר על פריס הילטון, כפי שניתן לצפות, מדובר ברשימה מוגזמת לכל הדעות. אז מה יש ברשימה? כלי מטבח מזהב טהור, מגשים בעלות של אלפי דולרים, סט הגשה לקוויאר, פסלים של בעלי חיים, ועוד.

סך כל המתנות שברשימה הצנועה מגיעים לעלות של 61,000 דולרים. כזכור, השניים התארסו באפריל האחרון, במהלך חגיגת יום ההולדת הארבעים של הילטון, זאת לאחר שיצאו יחד במשך שנה. לפי הדיווחים, בתחילת החודש ערכו השניים מסיבת רווקים ורווקות בלאס ווגאס, והם לגמרי מוכנים ליום הגדול. 

100% לא
0% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE