הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עיבוד חדש: הגרסה האמריקאית לסרט הדני "האשמה" מצליחה לספק את הסחורה
בכיכובו של ג'ייק ג'ילנהול, העיבוד האמריקאי והחדש לסרט הדני משנת 2018, מצליח להיות יצירה קולנועית מהנה, מרעננת, ומותחת, המציגה כמה מהשחקנים המבוקשים ביותר בתעשייה, וכל זה מתרחש בענקית הסטרימינג, נטפליקס

"האשמה" הינו למעשה עיבוד קולנועי חדש, אחר, ובעיקר אמריקאי לסרט הדני משנת 2018 העונה לשם "האשמים". כך למעשה העלילה היא אותה עלילה, נקודת החוזקה של הסרט נשמרת, הנרטיב הועתק באופן מושלם, רק השחקנים אחרים, וכמובן השחקן הראשי.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ג'ייק ג'ילנהול מגלם שוטר בשם ג'ו אשר מחכה לשימוע שלו בנוגע לתקרית שהתרחשה בעבודתו, ועד אז, הוא נשלח לעבודה במוקדם החירום. ג'ו די עסוק בחייו האישיים, מנותק מהסביבה, ולא מצליח למצוא סיפוק במוקד הזמני, עד שיום אחד מגיעה אליו שיחת טלפון אחת שתשנה את חוקי המשחק.

באותה שיחה לה ג'ו עונה, מדברת אישה, אשר טוענת כי נחטפה. למעשה, מאותה נקודה, הסרט עוקב אחר ג'ו והניסיונות שלו לעשות הכל על מנת להציל את אותה אישה. רוב הסרט מתרחש באותו המוקד, כאשר לא רואים על המסך את האנשים איתם הוא מדבר, בחירה שמצליחה לייצר לא מעט מתח מורט עצבים.

כמובן שאי אפשר שלא להזכיר את הסרט "הקריאה" בכיכובה של האלי ברי שלא רק מזכיר את הסרט הנוכחי, אלא גם מרגיש לעיתים קרובות כמה זהה לו לחלוטין. ובכל זאת, "האשמה" מצליח לספק את הסחורה, ולהיות סרט מהנה, מותח, ומטלטל. 

אחת מנקודות החוזקה של הסרט, שלמעשה מאפשרות לו לעמוד בפני עצמו, היא התפנית שמגיעה ממש לקראת הסיום. מדובר על סטייה מרעננת וחשובה מהנרטיב המוכר, העלילה השחוקה, כזו שמצליחה להפיח חיים חדשים בסרט, ולרתום את הצופה במלוא מובן המילה.

לסיכום, לא מדובר ביצירה קולנועית חשובה מאין כמותה, אך אם בכל זאת מתחשק לכם סרט מתח מהנה, מבדר, ונעים לצפייה, כזה שלא ידרוש ממכם הרבה מאמץ, מחשבה או השקעה, זו לגמרי התשובה עבורכם, ותצוגת המשחק של ג'ייק ג'ילנהול לגמרי מצליחה לעטוף את כל החבילה הזו באופן מוצלח.  

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE