הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בתגובה לחובת החיסונים: מחאת ענק של עובדים בעיריית ניו יורק
אלפי שוטרים, כבאים ועובדים נוספים בעיריית ניו יורק פתחו במחאה בעקבות המדיניות העירונית שהוכרזה בשבוע שעבר, במסגרתה הם נדרשים להתחסן עד תחילת חודש נובמבר. לא ברור אם המחאה תשפיע על כוונת ראש העיר, שהודיע שעובדים שלא יתחסנו יוצאו לחל"ת

אלפי עובדים של עיריית ניו יורק ערכו צעדת מחאה מוקדם יותר היום (שני), במהלכה הם חצו את גשר ברוקלין המפורסם, חסמו את תנועת המכוניות ודרשו לבטל את חובת החיסונים שהוכרזה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


צעדת המחאה, מוקדם יותר היום בניו יורק

 

כזכור, ביום רביעי האחרון ראש עיריית ניו יורק - ביל דה-בלאזיו - הודיע באופן רשמי כי כלל עובדי העירייה יידרשו להתחסן לקורונה:

"אין זכות גדולה יותר מאשר לשרת את תושבי ניו יורק", אמר ראש העיר דה-בלאזיו, "אך זכות זו מגיעה עם אחריות אישית ואחריות כלפי הקהילה. כעיר, הובלנו את המאבק כנגד נגיף הקורונה - החל מההחלטה לחסן את עובדי מערכת הבריאות וכלה בתוכניות כגון 'מפתח לעיר ניו יורק'".

בין היתר, המדיניות תחול על שוטרים, כבאים וחובשים ברחבי התפוח הגדול. חובת החיסונים תיכנס לתוקף ב-1 בנובמבר, אולם לכלל העובדים הוסבר כי עליהם להוכיח שהם קיבלו לפחות זריקת חיסון אחת עד יום שישי הקרוב, ה-29 באוקטובר, בשעה 5:00 אחה"צ.

כאמור, בתגובה לכך הבוקר אלפי עובדים פתחו במחאה, ביניהם שוטרים, עובדי מחלקת התברואה. חלק מהמשתתפים היו מחוסנים וחלק לא, אך כולם הסכימו שהעירייה שגתה כאשר הכריזה על חובת חיסונים גורפת.

כזכור, בהודעת ראש העיר הוסבר כי לא תינתן לעובדים האפשרות לעבור בדיקת קורונה שבועית במקום להתחסן. אי לכך, העירייה הודיעה שעובדים שאינם מחוסנים (או כאלה שיסרבו לדווח האם הם מחוסנים) יוצאו לחופשה ללא תשלום עד שיסכימו להתחסן.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE