הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אירוע ירי בקניון באיידהו: שני בני אדם נהרגו וארבעה נפצעו
חילופי אש התרחשו בין החשוד לכוחות הביטחון, כאשר היורה נפצע באורח אנוש והועבר לבית החולים תחת אבטחה כבדה

שני בני אדם נהרגו וארבעה נפצעו, בהם שוטר, באירוע ירי בקניון בבויסי, עיר הבירה של איידהו. כך מסרה המשטרה, שציינה כי חשוד בירי נעצר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


תיעוד מזירת הירי באיידהו (צילום: איי.פי)

 

במסיבת עיתונאים של הרשויות המקומיות, נמסר כי חילופי אש התרחשו בין החשוד לשוטרים, והיורה נמצא בבית החולים במצב אנוש. כמו כן, השוטר שנפצע טופל ושוחרר. בינתיים, המשטרה לא פרסמה את זהותם של הקורבנות, של השוטר או החשוד.

מפקד משטרת בויסי, ריאן לי, אמר כי בסביבות השעה 1:50 בצהריים התקבל דיווח על ירי, כולל שאדם אחד "נורה ונפל". כוחות רבים הוקפצו לזירה, שם הבחינו באדם אשר תאם את תיאורו של החשוד.

 

 

"זמן קצר לאחר מכן, התפתחו חילופי אש שהביאו לפציעתו של השוטר, כמו גם לפציעתו של החשוד – אשר נלקח למעצר", אמר לי. לדבריו, מהחקירה הראשונית עולה כי מדובר ביורה אחד, ואין סכנה לציבור. "בינתיים אנחנו לא יכולים לפרט על שום מניע מאחורי האירוע", הוסיף מפקד המשטרה.

הקניון נמצא תחת אבטחה כבדה, ועל פי המשטרה, הוא יישאר סגור ככל שהחקירה נמשכת. כמו כן נמסר כי הירי בין החשוד לקצין ייחקר בנפרד.

 

תיעוד מזירת הירי באיידהו (צילום: איי.פי)

 

"אני לא יכול להסביר עד כמה האירוע הזה הוא טראומטי עבור הקהילה שלנו, כמו גם עבור אלה שהיו עדים, או עבור המשפחות של הקורבנות", הוסיף לי.

ראש עיריית בויסי, לורן מקלין, ביקשה מהציבור ומהתקשורת לתת לקורבנות ולמשפחות פרטיות, בעוד הם מתמודדים עם הטראומה ואובדן. היא הודתה לשוטרים אשר הגיבו ראשונים לאירוע, ופעלו כדי לשמור על בטיחות הקהילה.

"אין ספור אנשים מצאו את עצמם במצב שהם מעולם לא היו בו", אמרה מקלין, ושיבחה את בעלי החנויות ועוברי אורח על כך שהגיבו "כל כך מהר כדי לטפל באנשים שהיו שם. הראיתם ברגע קשה וכאוטי כמה אכפת לכם ומה אתם מוכנים לעשות כדי לתמוך בזרים ולטפל בהם"

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE