הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ג'ניפר אניסטון נפרדת מכוכב חברים: "תודה על כל האור שהבאת לסדרה, כל כך תחסר"
כוכבת הסדרה "חברים" מספידה את חברה ברשת החברתית מול מיליוני עוקבים, השחקן ג'יימס מייקל טיילר, מי שגילם את דמותו של גונתר, בעל בית הקפה המפורסם של הסדרה, אשר נלחן בשנים האחרונות במחלת הסרטן

לאחרונה, קיבלה כוכבת "חברים" וחבריה לסדרה את הבשורה המצערת על מותו של כוכב הסדרה, השחקן ג'יימס מייקל טיילר, אשר הלך לעולמו לאחר מלחמה ארוכה במחלת הסרטן. אניסטון, כמו חברים וכוכבים רבים מהתעשייה, בחרה להיפרד מחברה הטוב באמצעות פוסט מרגש בעמוד האינסטגרם האישי שלה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"חברים לא הייתה אותו הדבר בלעדייך. תודה לאור ולצחוק שהבאת איתך לסדרה הזו ולחיים של כולנו. כל כך תחסר לי, ולכולם", כתבה אניסטון והוסיפה אימוג'י של לב שבור. עוד כתבה השחקנית בנוגע לפרק בו גונתר מתוודה בפניה כי הוא מאוהב בה: "גונתר, אני אוהבת אותך גם, אך לא באותה הצורה".

הפוסט של אניסטון זכה תוך זמן קצר למאות אלפי לייקים ותגובות מצד העוקבים והמעריצים. בנוסף, כוכבים נוספים מהסדרה בחרו להיפרד מג'יימס באמצעות הרשת החברתית, כאשר השחקנית קורטני קוקס, אותה אנו מכירים בתור מוניקה, כתבה: "ממש כפי שהגעת בכל יום לסט בהוקרת תודה ושמחה, כך אני מרגישה היום כלפי העובדה שהכרתי אותך, מלאה בהוקרה והערכה".

ג'ואי, השחקן מאט לה בלאנק כתב גם הוא בעמוד האינסטגרם האישי שלו: "היו לנו המון צחוקים ביחד חבר שלי. אתגעגע אלייך מאוד. נוח על משכבך בשלום". טיילר נאבק בסרטן הערמונית במשך השלוש שנים האחרונות, והלך לעולמו בביתו אשר בלוס אנג'לס, כשהוא בן 59 בלבד. 

29% לא
71% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE