הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
זוג חדש בביצה: כוכבי הסדרה "YOU" בזוגיות חדשה ופוטוגנית
הסדרה האהובה הפכה תוך זמן קצר לאחד מהלהיטים המבוקשים ביותר בענקית הסטרימינג נטפליקס. עם קאסט מרשים ולוהט במיוחד של שחקנים יפים וצערים, כנראה שזה היה רק עניין של זמן עד שנשמע על זוגיות חדשה שמגיעה היישר מסט הצילומים

סדרת המתח האהובה, אשר לאחרונה יצאה בעונה שלישית, הצליחה לעשות את מה שאנחנו הכי אוהבים, להוציא זוג חדש, לוהט ומפתיע. מדובר כמובן כל שני כוכבי הסדרה, השחקן דילן ארנולד והשחקנית ויקטוריה פדרטי. לפי הדיווחים, הקשר בין השניים רקם עור וגידים במהלך הצילומים, כמובן. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


נכון, רומנים בין שחקנים שעובדים יחד זה לא עניין מפתיע או מסעיר במיוחד, ובכל זאת, כאשר מדובר על שני כוכבים צעירים ומבטיחים, קשה שלא להתרגש. כידוע, הסדרה המדוברת הינה אחת האהובות ביותר בנטפליקס, ולעונה השלישית אשר יצאה לאחרונה אף מצטרפת השחקנית הישראלית איילת זורר.

ויקטוריה מגלמת בסדרה את דמותה של לאב, ואילו דילן מגלם את דמותו של תיאו, השכן של לאב. נכון לעכשיו אין הרבה מידע עסיסי על הזוגיות החדשה, אך מקורבים לשניים בהחלט אישרו את השמועות ואף הוסיפו ואמרו כי הניצוצות כבר היו קיימים על סט הצילומים.

כידוע, "YOU" הינה סדרת מתח אשר מבוססת על ספר מאת הסופרת קרוליין קפנס, אשר הופקה על ידי האחים וורנר. הצילומים לסדרה החלו בשנת 2018 וזמן קצר לאחר שעלתה לאוויר, זכתה לביקורת חיובית במיוחד הן מצד הצופים והן מצד המבקרים. העונה השלישית כאמור, עלתה לנטפליקס באמצע החודש הנוכחי, ולפי הדיווחים הצילומים לעונה הרביעית יתחילו בקרוב. 

1% לא
99% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE