הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ללא תרופות וניתוחים: טיפול יעיל וטבעי נגד טחורים
מדובר על תופעה נפוצה בקרב נשים וגברים כאחד, אשר יכולה להפריע ולעיתים אף לפגוע בשגרת החיים. ריכזנו עבורכם את כל המידע הרלוונטי, וכיצד ניתן לטפל בתופעה באמצעים טבעיים, יעילים ובריאים

למעלה מעשרה אחוזים מהאוכלוסייה ברחבי העולם, נשים וגברי כאחד, סובלים מטחורים. מדובר על תופעה לא נעימה ומציקה, אשר לעיתים יכולה לפגוע באיכות החיים. למעשה, מדובר בכלי דם ורידיים אשר סוגרים את פי הטבעת ומונעים זליגה של איברי מערכת העיכול, בדגש על צואה. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מה עלול לגרום לטחורים? ובכן, לא מעט. הריון, עצירות, אורח חיים יושבני כגון נסיעות ארוכות, ישיבה מול מחשב וכדומה, תזונה לא מאוזנת ובריאה, ועודף משקל. הסימפטומים של התופעה הם בדרך כלל אי נוחות באזור פי הטבעת, גרד, כאב, נפיחות, ולעיתים אף דימום. 

כמובן כי רצוי לגשת לרופא ולעבור בדיקה פרוקטולוגית כאשר המטרה היא לאבחן כי אכן מדובר בטחורים ולא בתופעה אחרת. חשוב לדעת כי יש דרגות שונות של חומרה, ולכן מומלץ לא לדחות את הטיפול בנושא. אך החדשות הטובות הן שאפשר למנוע את התופעה, או לכל הפחות להקל עליה באמצעות דרכים טבעיות, פשוטות ויעילות.

ראשית, חשוב לשתות הרבה מים, זאת לצד תזונה עשירה בירקות, פירות וסיבים תזונתיים. בנוסף, מומלץ להימנע מגלוטן. כמו כן, רצוי לאכול סלק חי, וכל מה שירוק, מר וחמוץ, מהסיבה הפשוטה כי מאכלים מסוג זה יודעים כיצד לנקות ולשטוף החוצה פסולת מיותרת. 

גם גרעיני פשתן חלוטים במעט מים מהווים פתרון נהדר, כאשר מומלץ לצרוך אותם בשעות הבוקר על קיבה ריקה. מומלץ להימנע ממזון שמן, חריף ומטוגן, ולהפחית את כמויות הקפה והאלכוהול. מה כן כדאי לאכול? אגסים, סלרי, בטטה, תפוח, שיבולת שועל, אבוקדו ועוד. 

לבסוף, נסו לשים בחדר השירותים, לצד האסלה, שרפרף בגובה של 15 ס"מ, עליו למעשה תניחו את כפות הרגליים בזמן הישיבה בשירותים. מדובר על תנוחה בריאה ויעילה יותר שתעזור. וכמובן, נסו לשמור על אורח חיים בריא, פעיל, ורגוע.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE